• hoi.
    nou,
    ik heb dus al een tijdje blonde dingen in mn haar.
    maarja ik was daar dus zat van én een mens die ik al helemaal niet mag het dat ook ineens, precies hetzelfde haar. dus ik wil het nu weer gewoon helemaal bruin.
    alleen ik weet niet zo goed hoe ik dat moet doen.
    want ik had dat al een keer eerder
    maar toen werd het zegmaar waar het nog lichtbruin was donkerbruin, en waar het blond was lichtbruin.
    als je snapt wat ik bedoel..

    dus weten jullie hoe je het beste gewoon weer 1 haarkleur kan krijgen als je zegmaar highlights hebt.

    en ik verf mn haar meestal zelf, maar kan ik nu beter naar de kapper gaan of ook gewoon zelf doen?

    xx.


    AAP

    Ik zou gewoon altijd naar de kapper gaan als je het verft, lekker makkelijk toch :X


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik zou gewoon altijd naar de kapper gaan als je het verft, lekker makkelijk toch :X
    jah. dat is wel zo.
    maar ik ga zegmaar best vaak naar de kapper. en ik heb het net geknipt en mn moeder zei; ik ga niet elke maand voor je de kapper betalen.
    dus ik denk dat ik dan nog vet lang moet wachten..


    AAP

    eh.. alleen de blonde plukjes verven? Als je anke zou heetten zou je dan wel de helft vergeten ofzo, maar oké.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    eh.. alleen de blonde plukjes verven? Als je anke zou heetten zou je dan wel de helft vergeten ofzo, maar oké.
    ja als je astrid heet ook. daarom. XD


    AAP

    KAPPER


    ik vecht, pak het vast en ik laat niet los.

    Wat ze zeggen, de kapper! ^^
    Bij mij lukt het wel goed om dat in een neutraal kleur te doen. Gewoon langer er in houden. ^^


    You'll never dream alone. <3

    Ga gwn naar de kapper x]


    If music be the food of love, play on!

    Ontkleuren?


    Your make-up is terrible

    naar de kapper


    One Day you'll remember me...

    Kapper is het beste