• Ná het is weer zo ver.
    Normaal krijg ik alleen een bloedneus als het extreem warm is of ik extreem verkouden ben.
    Maar vannacht had ik dus blijkbaar een bloedneus, hoewel het bij mijn weten geen hoge temperatuur is en ik ook niet verkouden ben.
    Vorig jaar heb ik zo'n heel lesuur Duits gemist omdat ik een bloedneus had die niet wou stoppen. ><

    Hebben jullie daar ook zo vlug last van?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Nee, ik heb eigenlijk nooit last van een bloedneus.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Misschien je neus gestoten in je bed en weet je het niet meer? (A)


    Niet geschoten is altijd mis..

    Nee srry...

    maar dat lijkt me erg naar en lastig ;3


    We can only learn to love by loving.

    Heb ik ook nooit zo vaak last van x'D


    believers never die.

    Mijn broer had er vroeger ook veel last van. Als het echt vaak gebeurt, met geen bepaalde reden van temperatuurverschillen, zou ik is langs de dokter gaan. Bij mijn broer hebben ze dan iets met zijn neus gedaan, dat hij aan die kant nooit meer een bloedneus kàn hebben, ofzoiets ><.


    Tanya is de beste.

    Misschien je neus gestoten in je bed en weet je het niet meer? (A)

    nee zo onhandig ben ik niet, en dan zou ik wel héél raar moeten slapen.
    Daarbij ik heb dat wel vaker voor!ö


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Mijn broer had er vroeger ook veel last van. Als het echt vaak gebeurt, met geen bepaalde reden van temperatuurverschillen, zou ik is langs de dokter gaan. Bij mijn broer hebben ze dan iets met zijn neus gedaan, dat hij aan die kant nooit meer een bloedneus kàn hebben, ofzoiets ><.

    Normaal gezien heb ik het bij hoge temperaturen, dus vandaag is gewoon een uitzondering. Zal gewoon een keer een uitzondering zijn^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    vervelend.
    eignelijk heb ik nooit een bloed neus.
    ik heb maar een keer een bloed neus gehad en dat was toen hij gebroken was xD


    /

    (...)
    Normaal gezien heb ik het bij hoge temperaturen, dus vandaag is gewoon een uitzondering. Zal gewoon een keer een uitzondering zijn^^.

    Oh oke. Maar als je het vaker hebt, zou ik het wel is laten nakijken. Mijn broer heeft nu gewoon nooit meer een bloedneus, terwijl hij vroeger er iedere dag wel ééntje had, om maar een voorbeeld te geven :').


    Tanya is de beste.

    Een kindje op mijn stage keer zo'n bloedneus en ik stond alleen voor de klas, net op het punt om naar buiten te gaan met de kinderen. En als ik ergens niet goed tegen kan, is het bloed. :S
    Gelukkig was er een andere leerkracht die dat kindje hielp.


    Think before you act.

    Omg, ik heb dat ook zo vaak!>.<
    En ik vind bloed goor!
    Een keer had ik er een van anderhalf uur. Om 2uur 's nachts! Ik volgende dag helemaal moe en chaggie![à]


    everything, in time

    bloedneuzen zijn zowat standaard bij mij!
    als ik gezwommen heb heb ik een bloedneus, als het warm is heb ik een bloedneus, als ik verkouden ben heb ik een bloedneus, soms in me slaap dat merk ik nieteens meer en soms gewoon spontaan uit het niets...

    ik heb wel eens een bloedneus van een uur gehad als die nog wt langer door ging moest ik naar de dokter... en aangezien ik dokters eng vind propte ik watjes in me neus en ben gaan slapen de volgende ochtend was die wel opgehoude :')


    dream, dare, fly!

    Ná het is weer zo ver.
    Normaal krijg ik alleen een bloedneus als het extreem warm is of ik extreem verkouden ben.
    Maar vannacht had ik dus blijkbaar een bloedneus, hoewel het bij mijn weten geen hoge temperatuur is en ik ook niet verkouden ben.
    Vorig jaar heb ik zo'n heel lesuur Duits gemist omdat ik een bloedneus had die niet wou stoppen. ><

    Hebben jullie daar ook zo vlug last van?

    ja, TOEVALLIG op 3 maart een heel duits lesuur een bloedneus hebbenxD


    Get outta my head!

    Mijn moeder, ik niet.

    Nee, nog nooit een bloedneus gehad.


    Beauty always comes with dark thoughts