• Jahoi.


    Wij hebben op school binnenkort een Platoproject. Ja, dat is een soort spreekbeurt. Ik durf niet voor al die mensjes iets te vertellen!Ô.o Maargoed, je moest een leraar kiezen, die je kan begeleiden. Ik doe het over Psoriasis, een huidziekte, dus wilde ik iemand van Biologie. Maar onze Biologie leraar is eng. Ik ben daar echt bang voor. Klinkt misschien kinderachtig, maar is écht zo. Het is zo'n grote, dikke, man met zo'n zware bulderstem. Hij weegt rond de 280 kilo![/Hij is eens op mijn kleine teen gestaan, volgende dag nagel blauw!>.<] En hij schreeuwt! Ik heb een fobie voor schreeuwende mensen. Serieus, is iets uit mijn verleden. Maar wat moet ik nu doen? Want ik durf niet tegen mijn Mentor te zeggen dat ik die leraar eng vind! Dat klinkt zo stom en dom!


    Doei.


    everything, in time

    Mijn moeder heeft psoriases.
    Gewoon zeggen dat je die man niet mag en dat je daar niet mee kan werken.
    En anders huilend voor de deur rondjes draaien tot je je zin krijgt :')


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Een ander onderwerp verzinnen? Of het gewoon vertelen ^^


    believers never die.

    Mijn bio-leraar is ook eng! :O
    Hij is dik, lelijk, en behaard.
    En hij lijkt op een mensetende gorilla x'O


    Je bent nooit uitgeleerd.

    Zijn er niet meerdere leerkrachten Biologie op jou school? Of moet het iemand zijn, waarvan je zélf les krijgt?


    Tanya is de beste.

    Mijn moeder heeft psoriases.
    Gewoon zeggen dat je die man niet mag en dat je daar niet mee kan werken.
    En anders huilend voor de deur rondjes draaien tot je je zin krijgt :')


    Jaa, mijn moeder ook!(A)
    Kga gewoon huilen ja!Ö
    En wild met mijn armen slaan!:Y)


    @KimEmerge.
    Ik kan geen ander onderwerp meer.
    Dat moest je al eerder inleveren>.<


    everything, in time

    Zijn er niet meerdere leerkrachten Biologie op jou school? Of moet het iemand zijn, waarvan je zélf les krijgt?


    Jaweel, maar die was dus al bezet. En die wilde maar 3kindjes.


    everything, in time

    (...)

    Jaweel, maar die was dus al bezet. En die wilde maar 3kindjes.

    En kan je dan geen àndere leerkracht nemen, niet van Biologie? ^^
    Er moeten toch nog leerkrachten zijn die daar meer van afweten ofzo.


    Tanya is de beste.

    (...)
    En kan je dan geen àndere leerkracht nemen, niet van Biologie? ^^
    Er moeten toch nog leerkrachten zijn die daar meer van afweten ofzo.


    Pfft, ik ken niemand die daar meer van weet. Bovendien, was het de bedoeling dat je met een leraar van het vak gaat werken.
    Ik moet het maar overleven, denk ik..


    everything, in time

    Hmm. Dat is vrij balen.
    Ik zou gewoon geheime wapens meenemen, moest hij je iets willen aandoen ofzo. [Niet dat hij dat wilt, maar je weet nooit.]


    Tanya is de beste.

    De mijne ziet er uit als een nerd, heeft letterlijk de langste nek van de hele school en toch is zijn achternaam Corthals, spreekt BIJNA altijd op één toon. En kijkt heel eng met zijn ogen en hij stinkt naar brokolli. (puh) En ik maar denken dat mijn leerkracht Bio eng was, maar die van jou is.. enger! Ö Serieus, schreeuwt hij echt of is het alleen maar luid praten? [= Maar ben jij de enige die die man eng vind? Want dan kun je in een klein groepje gaan, naar je mentor. [Ik kan dat niet doen, want mijn mentor is ENG! Als je maar één fout maakt dan schreeuwt ze er op los! >,< En dan vind ze het gek als we niet durven te antwoorden.. en zo'n vertrouwensleerkracht helpt niet.]


    You'll never dream alone. <3

    Weet jij trouwens of psoriases erfelijk is? ><


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    wöw..
    onze Bio-leerkracht
    is zo'n oud zaagmens ö
    Nou veel succes


    Live your life, be happy, it's everything you need...

    Misschien kan je je leraar voor gym nmen? Normaal hangen die vakken samen :)


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Andere biologie docent?


    Life is hard and then we die

    Misschien iemand anders die ook biologie geeft of iets in die richting?



    Wij krijgen een stagaire voor bio & naar het schijnt is het ne gast die roze aanbid o.o


    The aliens are attacking from mars! ö