• Ik zit dus nu dingen te lezen over mensen die op jonge leeftijd zijn overleden, en er zitten een hoop Nederlanders en Belgen bij. Een is echt bizar. Ik zit echt bijna te janken & te rillen als ik het lees.

    Brilleman werd in 1985 alsnog in opdracht van Bruinsma geliquideerd. Hij werd meegelokt door ingehuurde moordenaars en om een duidelijk signaal af te geven dat er met Bruinsma niet te spotten viel, werd hij om het leven gebracht. Andere mensen beweren dat Brilleman werd geliquideerd omdat hij uit de handel wou stappen omdat Bruinsma aan het moorden sloeg. Zijn benen werden met een kettingzaag afgezaagd terwijl hij nog leefde. Toen zijn verdwijning een tijdlang niet opgelost bleef, werd het een bekende cynische uitspraak in het criminele milieu om op de vraag "Waar is die André Brilleman toch gebleven?" te antwoorden: "Oh die tapt nu uit een ander vaatje." Uiteindelijk bleek zijn in stukken gezaagde lichaam in delen in een vat vol cement in de Waal te zijn gegooid. Het vat met zijn lichaam werd bij de veerpont Brakel-Herwijnen (aan de Herwijnse zijde) door de pontbaas gevonden.


    'OMG!' meer kon ik niet zeggen. En over de rest heb ik ngo niet gesproken. Ook over Kurt Cobain heb ik gelezen. Echt verschrikkelijk. Ik kon me tranen bijna niet binnen houden.
    Maar wat vinden jullie hiervan. Abnormaal toch?

    ikwistnietwaarikhetmoestplaatsen


    Underdog, just look at the mess you made.

    Heel erg erg, Zulke risico's neem je als je met Gangstars/Criminele leven in aanraking komt.


    Niet geschoten is altijd mis..

    eng gewoon.
    en ziek, echt ziek.
    dat sommige mensen dat gewoon kúnnen. o_o
    het leven van iemand anders wegnemen. :l


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    eng gewoon.
    en ziek, echt ziek.
    dat sommige mensen dat gewoon kúnnen. o_o
    het leven van iemand anders wegnemen. :l


    En dan op die manier.
    Ik kreeg spontaan braakneigingen toen ik het las.
    Maar ook de moord op een 6jarig meisje! ZIEK! En nu luister ik het perfecte liedje voor zelfmoord door drugs: Addicted.
    Ik word er echt ziek van. Maar toch blijf ik lezen...


    Underdog, just look at the mess you made.

    curt kobain
    ik ken hem ergens van...
    kun je me dat stukje sturen in een PB?


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?