• Nou heb ik er wel meer gemaakt in mijn leven, maar deze is toch wel bijzonder, vind ik. Ik ben al een tijdje bezig met het maken van digitale tekeningen en daarvoor gebruik ik mijn iPad en de app Procreate.
    Intussen heb ik er dus wel meer gemaakt, maar ik heb bij deze wel extra aandacht besteed aan textuur en schaduw en zo. Hij is niet perfect, maar ik ben er wel trots op. (:



    Dit is hem geworden! Het zijn personages uit een RPG, voor wie zich afvraagt wat het in 's hemelsnaam voorstelt. :W

    Zijn er mensen die ook digitaal tekenen en zo ja, hoe doe je dat? Tips over hoe ik de schaduw etc. beter zou kunnen doen bij een volgende poging, zou ik heel erg waarderen ^^


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Knap! Zelf ben ik geen ster in digitaal tekenen, dus heb geen tips voor je helaas!


    You are beautiful, you are love.

    Ik vind 'm mooi!
    Ik ben zelf helaas niet bekend met digitaal tekenen.


    26 - 02 - '16

    Mooi gedaan. Zelf kan ik niet echt tekenen en al helemaal niet digitaal.


    16 - 09 - '17

    Erg knap gedaan. Ik kan niet tekenen dus het is geen goed idee idee om ook nog eens digitaal aan de slag te gaan. (:

    Ik teken digitaal. Of nou ja, ik kleur een lineart in met schaduwen en al. :Y) Te lui om zelf wat te tekenen. qq
    Ben er toevallig nu met een bezig; Klikje.

    Tips voor schaduwen.. Heb ik niet echt, bak er zelf niet echt wat van, hehehe.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik vind hem wel mooi! Je bent in ieder geval een stuk beter dan ik in digitaal tekenen :Y)
    (Tja, ik kan het niet dus (A))


    It's never gonna happen, Guys.

    Smaragd schreef:
    Ik teken digitaal. Of nou ja, ik kleur een lineart in met schaduwen en al. :Y) Te lui om zelf wat te tekenen. qq
    Ben er toevallig nu met een bezig; Klikje.

    Tips voor schaduwen.. Heb ik niet echt, bak er zelf niet echt wat van, hehehe.


    Ah. Lineart inkleuren heb ik ook gedaan, maar dan zit ik dis met hetzelfde probleem.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Hohenheim schreef:
    (...)

    Ah. Lineart inkleuren heb ik ook gedaan, maar dan zit ik dis met hetzelfde probleem.


    Hmm, het ziet er bij jou nog erg 'safe' uit..
    Probeer wat gedurfder aan het werk te gaan, misschien kan je ook lichtval toevoegen. (:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik vind hem echt heel erg vet, maar dat wist je al. :'3
    Vooral Venomis is echt heel goed gelukt. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Die ziet er gaaf uit.

    Ik teken vrij vaak digitaal.
    lyra202
    Hier mijn DA.


    Vampire + Servant = Servamp

    Folklore schreef:
    Knap! Zelf ben ik geen ster in digitaal tekenen, dus heb geen tips voor je helaas!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Bedankt iedereen!

    Lazulis schreef:
    Die ziet er gaaf uit.

    Ik teken vrij vaak digitaal.
    lyra202
    Hier mijn DA.


    Waaauw die zijn geweldig! Teach me master :P


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Knap gedaan hoor! ^^
    Ik zou alleen wat meer met kleuren werken, dus in plaats van een shaduw te maken met donkerblauw, kan dat ook met paars. Het contrast tussen de schaduw en de basis kleur kan je ook wat omhoog doen, zo krijg je meer diepte.

    Hier ben ik op het moment mee bezig.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik teken wel eens digitaal maar niet op een professionele manier ofzo XD


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik kan niet tekenen en dat zal ik ook nooit leren.
    Ik vind het in ieder geval erg knap van je. c:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."