• Heloooo ;33

    Ik heb eigenlijk iets mee te delen. Nou, er is dus zo'n jongen en die zit te playen met élk meisje dat ie tegenkomt. Het rare aan hem is dat hij de ene dag Pascal heet, de andere dag Daniël en weer een andere dag Romeo. Hij's echt weird n_n' Maar, hij playt sinds kort ook met m'n zus die al een vriendje heeft en hij doet echt zo van: Als je je vriendje niet dumpt, dan... Ofsoo (': En mijn zus lacht hem uit n_n'
    Hebben er mensen nog last van zo'n irritante gasten?
    Xx'

    Nee, niet echt. x'D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ja, ik.
    Op mijn zwemclub.
    Ieder meisje probeert hij te krijgen. We zijn maar met een paar meisjes en echt waarderen kunnen we het niet. ><

    Nee x_x


    PoisonTrash on camera

    Wat een domme gast
    Ja vroeger had ik het wel nu niet meer


    IkOwnJou! JijOwntMij!! Angelina en Daphne.

    Ja, ik zie dat heel vaak gebeuren , twee 'vrienden' van mij zijn dat.
    Maar zo ben ik niet, het duurt lang voor ik verlieft ben en als ik dat ben is het echt, en geef ik niet op (cool)


    Niet geschoten is altijd mis..

    Nee, maar ik heb blijkbaar een bijzonder grote aantrekkingskracht voor stalkers x'3


    I clicked my heels and wished for you.

    Er was hier ook zo'n gast op Q en toen gaf hij elke keer aan meisjes zijn msn maar hij gaf steeds een andere


    IkOwnJou! JijOwntMij!! Angelina en Daphne.

    Ja, zo'n kerel rande me aan op het schoolfeest. Gelukkig was mijn vriendin op tijd. Dat soort jongens zijn triest. Ik word er daar chagerijnig van.


    Elegance is refusal.

    Soms. =P


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    Nee, niet echt. Maar er zit wel een gast in mijn klas die iets wilt met een vriendin van mij. En zij kan hem totaal niet hebben. Dus is dat wel hilarisch want hij is gewoon om iedereen te krijgen die hij wilt.


    It's all for you, my butterfly.

    Uhm. Nee.


    A. ikmisje.

    Nee, niet écht.
    Ik heb wel een keer een sóórtvan iets gehad met een jongen die eigenlijk gewoon, idunno, zo'n verkering om de verkering persoon. =/ Werd daar zo shittig van, dacht een hele tijd dat ik nooit meer iemand tegen ging komen. =/
    Gelukkig heb ik nu al 4 maanden gewoon een superlieve vriend. =D
    God, wordt zo gek van mensen die nooit verliefd zijn maar met de eerste beste for no reason verkering nemen. ZUCHT.


    Mew <3

    Ik had een paar maanden geleden ofzo een vriendje. Blijkt dat hij nu echt iedereen pakt, die hij te pakken kàn nemen. Bah, ik krijg het van zo'n jongens.


    Tanya is de beste.

    Niet echt last van.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'