• Ik ben NANA kwijt ): NANA hoort in hoofdletters
    Of ja kwijt. Op Youtube keek ik altijd de Anime versie van NANA. Nu heb ik dat al een tijdje niet gekeken, ook weet ik niet precies waar ik ben wij welke Episode. Dus nu typte ik 'NANA Episode 20 Part 1' in zie je daar enkel eenmalige afleveringen. Zegmaar van die mensen die één aflevering droppen en dan zoiets hebben van; 'Tja...' Of mensen die er geen engelse ondertiteling hebben.
    Ik had eerst een vaste persoon bij wie ik die kon kijken. En dat ik gewoon bij die suggesties het volgende deel kon vinden. Nu issie weg T-T

    Het waren er btw 2. De één schreef altijd zo heel netjes; 'Nana Episode 20 Part 1/3´
    En de ander nam het NANA verhaal te sirieus; 'NANA EPISODE 20 PART 1'

    Je kan kijken of hij/zij meer dan 50 video's heeft geupload dan kun je er van uti daan dat dat de hele serie is. Maar, als iemand deze heeft gezien willen jullie die dan aub naar mij linken of zijn/haar username ff zeggen zodat ik weer verder kan kijken zonder heel de tijd die zoek machine te gebruiken. Want de één propt er meer in één Episode dan de ander en dat is best onhandig kijkn ;x

    Xx

    Waar ging dat over dan?

    [ bericht aangepast op 4 dec 2010 - 14:59 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Nana is leuk. :9~

    Strikvraag schreef:
    Waar ging dat over dan?

    2 meisjes heten allenbij Nana en die ontmoeten elkaar op weg naar Tokyo om hun vriendjes zo'n beetje achterna te gaan. Dan vinden ze elkaar aardig. Dan ontmoeten ze elkaar opnieuw, want e gaan beiden een huis in Tokyo huren. En dan willen ze allenbei het zelfde huis, en dan besluiten ze samen e wonen. Owja Nana 1 is Meisjes achtig en jongensgek, Nana 2 is meer Punk en zingt in een band.

    Je kunt beter gewoon op animecrunch of animethunder gaan kijken. Daar hebben ze gewoon standaard alle afleveringen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    Je kunt beter gewoon op animecrunch of animethunder gaan kijken. Daar hebben ze gewoon standaard alle afleveringen.

    En dat is gewoon www.Animecruch.com en www.animethunder.com ?

    Ja :Y) En dan even zoeken naar NANA.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    [q@Courtesan Vanaf vandaag ben je officieel awesome :Y)

    animefreak.tv < daar is nana wel okay 8D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    http://www.animefreak.tv/watch/nana-episode-20-online

    Gewoon NANA episode 20 intypen op Google en je krijgt bakken sites met die episodes. ^^


    Let the Night embrace you