• Ik vind het een goed idee als iemand een post gemaakt heeft, dat hij 15 tot 30 seconden moet wachten tot hij opnieuw kan posten.

    Dit kan echt goed helpen tegen dubbelpost.


    Niet geschoten is altijd mis..

    Duppelpost is niet moeilijk om te verwijderen en je kunt sowieso niet twee keer hetzelfde bericht in een topic plaatsen.


    Bored.

    nou daarnet zag ik een dubbelpost,ik vind het wel een goed idee eigenlijk x']


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Duppelpost is niet moeilijk om te verwijderen


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Duppelpost is niet moeilijk om te verwijderen en je kunt sowieso niet twee keer hetzelfde bericht in een topic plaatsen.
    Ik heb het al vaak meegemaakt met topics te plaatsen en prive berichten versturen (A)


    Niet geschoten is altijd mis..

    Ik vind het nogal nutteloos en niet nodig eerlijk gezegt. Ik sluit me eigenlijk aan bij DarkPassion.


    Tanya is de beste.

    Duppelpost is niet moeilijk om te verwijderen en je kunt sowieso niet twee keer hetzelfde bericht in een topic plaatsen.


    nee het is niet moeilijk teverwijderen, en je kunt wel dubbelposten ;) dat heb ik vaak genoeg gehad


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik vind het nogal nutteloos en niet nodig eerlijk gezegt. Ik sluit me eigenlijk aan bij DarkPassion.

    Ik heb het een beetje verkeerd uitgelegd.
    Ik bedoel ik typ nu dit BV als post, ik druk 'perongeluk' dubbel op 'plaats reactie' en dan komt het er 2x, met een tijdlimiet misschien zelfs maar 3 seconden kan dit verkomen worden.

    (dit kan ook met topics gebeuren)


    Niet geschoten is altijd mis..

    onnodig.
    het is echt een kleine moeite om dat tweede berichtje even te verwijderen.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik vind het niet echt nodig.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    HAH. ik vind het wel handig x'D
    Maarja.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Mensen, je kan geen dubbelpost meer plaatsen aangezien dat aangepast is geworden.

    ik vind dat lastig, dus neen bednakt (:

    Tegen.
    Dubbelpost kun je gemakkelijk voorkomen; wees geduldig en druk niet te vaak op het bevestigen van de reactie/het topic.
    Bovendien kun je gemakkelijk een reactie verwijderen.


    -

    Duppelpost is niet moeilijk om te verwijderen en je kunt sowieso niet twee keer hetzelfde bericht in een topic plaatsen.


    wat zij zegt :)


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    test


    No growth of the heart is ever a waste