• Vandaag zouden wij onze nieuwe tv krijgen, eindelijk een smart-tv! Nu zijn we dus alles aan het verplaatsen omdat mijn ouders gelijk de woonkamer anders willen hebben. Mijn vader had net de oude tv losgekoppeld toen ik een wit busje aan de overkant van de straat spotte. Meestal worden onze pakketjes daarin bezorgd. Een van de deuren aan de achterkant stond open, maar er was niemand te bekennen. En dat bleef zo, waardoor ik me afvroeg of onze bezorger misschien een sigaretje aan het roken was in zijn busje. Toen het nog langer duurde, begon ik me eigenlijk wel zorgen te maken, als enige, of hij misschien gevallen was of er iets anders ergs gebeurd was.
    Maar toen kwam hij uit het busje met onze tv! Iedereen opgelucht en de man verklaarde dat er twee pakketjes op zijn lijstje stonden, twee tv's! Voor ons! Maar wij hadden er natuurlijk maar eentje besteld en hij kon de andere ook niet vinden in zijn busje. Heeft de arme man zijn hele busje ondersteboven getrokken, terwijl er gewoon een foutje gemaakt was, haha. Gelukkig is onze tv er alsnog. ;3


    Your make-up is terrible

    Haha, beter twee dan geen. :Y)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Twee van de prijs of één zou ook niet mis zijn geweest :'D

    [ bericht aangepast op 5 dec 2014 - 15:38 ]


    Seasons will change, but I shall remain

    Zou wel lekker zijn geweest, twee tv's. :'D

    Is het overigens niet 'het mysterie'? Of is dat weer iets wat alleen mensen uit mijn streek zeggen?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Yay! Klinkt leuk!
    Alvast veel plezier daarmee!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Wiarda schreef:
    Zou wel lekker zijn geweest, twee tv's. :'D

    Is het overigens niet 'het mysterie'? Of is dat weer iets wat alleen mensen uit mijn streek zeggen?


    Haha, dat zei ik ook al. 8D

    Je hebt gelijk, trouwens


    Your make-up is terrible

    Hahaha genius! x) Arme man, dat ie zo lang heeft moeten zoeken terwijl jullie er maar 1 TV besteld hadden. :'D

    Maar gelukkig hebben jullie de TV nu! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Yay! Ik ga mijn naam ook veranderen morgen :'D









    ______________________________________________________________________________________________
    NoorAlamShahzad

    [ bericht aangepast op 30 jan 2015 - 13:42 ]

    Haha awesome!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Aww, arme man. :'D
    Veel plezier met je nieuwe tv.!:3


    Ik wil een tuin vol egels

    Dat was de meest irrelevante, vage bump die ik ooit op een topic heb gezien. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Dat was de meest irrelevante, vage bump die ik ooit op een topic heb gezien. :')

    Same. :') ik hield me in, maar nu kan het wel.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sacramental schreef:
    (...)
    Same. :') ik hield me in, maar nu kan het wel.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!