• Er is dus een meisje in onze klas die nooit haar haren wast.

    Hoe kan je dit op een beschaafde manier vertellen?


    Niet geschoten is altijd mis..

    Zeg gewoon, ik wil een aangename klassfeer, dus was aub je haren

    Zo ben ik niet, ik ben bang om haar te kwetsen, Ik kwets niet graag meisjes (baby)


    Niet geschoten is altijd mis..

    Of doe zoiets als dit: Zet een masker op en als je voorbij d'r ga spuit je alles vol met deo, parfum en doe je heel subtiel 'Ieuwl wat stink het hier toch naar ongewassen haren' Ofsoo?

    Schrijf het op een papiertje zet er 'Anoniem' op en steek het in haar rugzak ofz.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Tuf in haar haren en zeg:'Nou dat is al een klein stukje schoner. Nu de rest nog' en tuf haar onder.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Schrijf het op een papiertje zet er 'Anoniem' op en steek het in haar rugzak ofz.

    Mijn handschrift is onleesbaar, en iedereen weet dat het mijn handschrift is :S


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)
    Mijn handschrift is onleesbaar, en iedereen weet dat het mijn handschrift is :S

    laat je iemand anders schrijven?

    Bij mij in de klas zit een jongen waarvan ik nog steeds niet snap hoe hij het voorelkaar krijgt om zijn haar te wassen, het zit altijd op de zelfde manier in de klit, maar het stinkt niet ofzo..

    Ikzelf zou het recht in der gezicht zeggen, doe ik altijd, dan zeg ik bijvoorbeeld; Meid, je stinkt, en jne haar ziet der echt vettig uit ofzoxD, en dan zal ik der bij zeggen; ik zeg het alleen omdat ik liever de waarheid aan je vertel dan dat ik lieg.
    Waarheid is beter, dus gewoon zeggen

    Omg >.<


    He's the reason for the teardrops on my guitar

    (...)
    Mijn handschrift is onleesbaar, en iedereen weet dat het mijn handschrift is :S


    Typ het, print het uit en steek het dan in haar rugzak?
    Of, wees eerlijk en zeg dat het niet is om haar te kwetsen, maar alleen om haar te helpen.


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    euhm,
    damn, echt om de maand? ><.


    -

    ik vind de vraag van Conspiracy goed
    welke shampoo gebruik jij ? :]


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    (...)
    Mijn handschrift is onleesbaar, en iedereen weet dat het mijn handschrift is :S

    Typ het dan gewoon!^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    iew, in mijn klas zit zo een jongen en die weet dat we zijn haar vettig vinden, maar er is ook een meisje en haar haar is soms zo vettig en ze stink vreselijk, maar het zeggen doet niemand om haar nt te kwetsen...


    We are only a moment.

    Zeg het haar gewoon.


    Life is hard and then we die