• Mijn vriendin moet volgende week donderdag op school een verhaal voorlezen.
    Het moet zo'n 8 minuten duren.
    Maar nu is mijn vraag aan jullie; hebben jullie zelf een mooie SA geschreven, ken je iemand die mooie maakt of heb je een site met SA's.
    Zeg het gerust! Alle hulp is welkom. Alvast bedankt (flower)


    Never run out of reasons to smile...

    Verplaatst naar school


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Dus, jij wil dat je vriendin een SA gaat voorlezen,Dat eigenlijk van iemand anders is? Ö

    Ik bedoel dit niet boos hoor,maar..Dat is tog niet helemaal eerlijk? De gene die die SA heeft geschreven heeft zijn/haar best er voor gedaan,en je vriendin gaat die gwn beetje voor staan te lezen. Ze moet er gwn zelf 1 maken.. Anders komt dat wel een beetje lui over.

    Maarjah, dat is mijn mening.

    Bedoel het niet boos hoor.;)

    succes.
    x


    Sometimes it's best not to care.

    Dus, jij wil dat je vriendin een SA gaat voorlezen,Dat eigenlijk van iemand anders is? Ö

    Ik bedoel dit niet boos hoor,maar..Dat is tog niet helemaal eerlijk? De gene die die SA heeft geschreven heeft zijn/haar best er voor gedaan,en je vriendin gaat die gwn beetje voor staan te lezen. Ze moet er gwn zelf 1 maken.. Anders komt dat wel een beetje lui over.

    Maarjah, dat is mijn mening.

    Bedoel het niet boos hoor.;)

    succes.
    x

    Weet ik ook wel;
    Maar het is voorleesdag. En dan moet zij een verhaaltje voorlezen.
    Snap je?


    Never run out of reasons to smile...

    Dus, jij wil dat je vriendin een SA gaat voorlezen,Dat eigenlijk van iemand anders is? Ö
    Ik bedoel dit niet boos hoor,maar..Dat is tog niet helemaal eerlijk? De gene die die SA heeft geschreven heeft zijn/haar best er voor gedaan,en je vriendin gaat die gwn beetje voor staan te lezen. Ze moet er gwn zelf 1 maken.. Anders komt dat wel een beetje lui over.
    Maarjah, dat is mijn mening.
    Bedoel het niet boos hoor.;)
    succes.
    x

    Ze kan het ook gewoon aan die persoon persoonlijk vragen. En als die persoon dat niet leuk vind, dan zegt die dat gewoon, maar er zijn misschien mensen die dat totaal niet erg vinden. x


    Walkin' in line.

    Ja i know, maar t was gwn mijn mening hoor Ö

    En tuurlijk zijn er wel mensen die het niet erg vinden. Maar ik zelf vind het gwn,,Lui om dan niet zelf iets te verzinnen. En dat was NIET boos bedoelt ofsoo Ö was gwn mijn mening.

    x


    Sometimes it's best not to care.

    Ik heb hier een paar SA's, maar ze zijn in het Engels en ze zijn geen 8 minuten lang. Ik kan ze natuurlijk ook vertalen en de twee delen van mijn serie bij elkaar nemen. Anyway, jij kiest.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    Kijk maar even bij mijn SA's, ik heb er wel wat.
    Op xSTARDUST kun je ook gaan kijken, die zijn ook van mij. ^^
    Laat me maar iets weten als jullie ze gebruiken. ^^

    No idee.


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Eerste drie zijn het mooiste vind ik.


    Famoso is onze tweede naam.

    Famoso schreef:
    Eerste drie zijn het mooiste vind ik.


    Ik denk stiekem dat het nu geen nut heeft, aangezien al die topics vanhaar -die nu bij actief staan- van in maart, mei,.. komen. ;x


    You'll never dream alone. <3