• Heloooo ;3
    Naah, ik kreeg zo net een berichtje op Netlog van een échte Twilight fan, zo een fan die wat gelijkt op de 'échte' TH-fans if yah know what i mean (': en ze zei dat Joepie weer iets doms had gedaan. Gezegd over Robert Pattinson, ik zal het zo zeggen. Like, mijn antwoord was ongeveer zoiets:
    First: Wát heeft Joepie nu weer misdaan >,<
    Second: Aaaaaah nee. Aan zoiets doe ik niet mee (': Like, Joepie is maar een roddelblad en als hun dat erin willen zetten, Fine for me. Ze moeten toch iets in hun blaadje kunnen zetten? Ik vind dit erover gaan, srsly. Weetje? Gefreakte TH-fans doen dit ook (: Ga je jezelf tot hùn niveau verlagen, zo gefreak bén je toch niet ofwel?

    Ik vind het allemaal herrie en drama voor niets. Robert Pattinson ligt daar écht niet van wakker hoor, wake up dramaqueens (':
    Omdat ik het ff kwijt moest-

    Edit-
    Die Twilight-fans willen dus allemaal 'bedreigingen' ofsoo naar Joepie sturen --' Like, hóé laag kan je vallen (':

    Edit2-
    De brief die ik kreeg op Netlog.
    Beste twilighters....

    Ik zal meteen met de deur in huis vallen...
    Het gaat over de weekblad JOEPIE...
    Ze gaan al over de grenzen !!!
    Al vanaf het begin vond ik het een F*cking blad, maar nu is het gedaan !!! De leugens zullen we niet meer aanvaarden !!! NIET ALS HET OVER TWILIGHT GAAT !!! EN VOORAL DAN OVER ROBERT PATTINSON !!!
    Ik en Elise ( Alice) hebben een plan om joepie eens een lesje te leren !!!
    Wat moet je doen om mee te kunnen wreken....
    Jij, als een trouwe twilight fan, moet een een korte persoonlijke protest tegen de joepie opnemen en versturen naar mij en naar Alice.
    Wij zullen alle video's dan samenvoegen en op youtube plaatsen....
    De bedoeling is ook om die vervolgens op je netlog te zetten.

    Dus als je geïnteresseerd bent in onze actie, laat ons dan snel iets weten...

    PS : twilighters WIJ MOETEN OPKOMEN VOOR ONZE FAVORIETE SAGA !!!

    Met vriendelijke groeten

    Bella & Alice


    Xx'

    O.o doet me er aan denken dat ik mijn joepie nog moet lezen :Y)


    skitt? Je moet je Joepie nog lezen _O_

    (...)

    skitt? Je moet je Joepie nog lezen _O_

    *Gaat nu doen ^^*


    Your Butt is Mine!

    Somige kinders zijn gewoon belachelijk :')


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    omg hoe belachelijk, joepie is een roddelblad dus, duh, er staan roddels in.


    We are only a moment.

    Ohmygod. Dat is , sick. Kijk, ik vind twilight ook geweldig en robbert ook lekker. Maar zo, zo zou ik nooit willen doen. Ik heb sirieus een haat aan zulke mensen.
    Het is ook zooo dom om jezelf te vernoemen naar karakters van een film/boek.


    Beauty always comes with dark thoughts