• Oké, gisteren zat mijn moeder 24Kitchen [kookzender] te kijken en een man die een soep aan het maken was zei droog: "Deze soep is ook heerlijk voor de kinderen" en hij gooide er een lepel sambal in. :"D "Wordt het zo lekker scherp van, die sambal" zei hij er ook nog doodleuk achteraan x'd
    Die avond zijn ik en mijn ouders tot de conclusie gekomen dat je dan serieus als klein kind lava gaat schijten poepen, en ik heb het maar schava [lava-schijt] genoemd.

    Nog meer wtf momentjes voor de tv?
    Ik durf te wedden dat de gênante sex-scènes op tv als je met je ouders kijkt nu voorbij gaan komen.

    Een lepel in een pan soep valt reuze mee hoor.


    Your make-up is terrible

    Niet echt, mijn vader en ik kijken altijd naar die typische mannen films dus ik heb genoeg voorbij zien komen terwijl hij naast me zat.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Haha tja. Ik kijk soms ook naar 24 kitchen, is nog best leerzaam en het is leuk als er echt niks op de tv is haha xD

    Maareh, over gênante seks scene's kijken met mijn ouders, valt mee hoor. We zijn daar best open in en anders als het me niet bevalt ga ik gewoon tijdens die scene over iets praten haha xD

    Ehm rare dingen op tv... bijna alles wat ik zie? :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Op het Praesidiumweekend hebben wij wel iets grappig meegemaakt met een sekszender waar ze reclame over een vibrator uitzonden, maar daar ga ik je het fijne niet van vertellen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    De seksscene :'D


    Olive

    Sambal? Heerlijk. Mijn moeder kookt Turks dus er zit vooral veel sambal in. En als er een keer geen sambal in zit staat er altijd een fles met sambal. Zo van die 1 liter flessen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik doe er zo vaak sambal in, maar dat is bij het meerdere deel van wat ik eet. Nooit heb ik gesnapt wat mensen daar nu zo 'heet' aan vinden. I don't think I ever will.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Niet echt als je met je ouders kijkt, eerder dat jij een volkomen brave film zit te kijken, je ouders binnenkomen, en BAM, seksscène.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Een keer op tv was er een auto (in een film of serie) en daar stond op I love 69 dus ik dacht die man houdt van het jaar 1969, ik zeg dat en dan zegt mijn moeder heel droog, nee dat is ook een seksstandje. Toen had ik echt wel een wtf moment


    Physics is awesome

    Ieeewl, sambal. :c


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Morbid schreef:
    Niet echt als je met je ouders kijkt, eerder dat jij een volkomen brave film zit te kijken, je ouders binnenkomen, en BAM, seksscène.


    Dat had ik laatst dus ook, volkomen brave film. Oké ze hadden het wel over seks enzo maar verder gebeurde niks, mijn vader komt achter zijn laptop vandaan en gaat ook kijken en jawel een heftige seksscène. En ik had echt zoiets van, waarom nu?


    Physics is awesome

    Als er op een of andere manier in een film waarvan je dacht dat ie over 'n normaal onderwerp ging een dildo voorbij komt & je ouders je vragen: en, meisje, weet je wat dat is?
    - altijd ontkennen, nooit je ouders laten merken dat je meer over seksspeeltjes, drugs & drank weet dan zijzelf -


    Intersectional feminist

    Authors schreef:
    De seksscene :'D


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Morbid schreef:
    Niet echt als je met je ouders kijkt, eerder dat jij een volkomen brave film zit te kijken, je ouders binnenkomen, en BAM, seksscène.


    Heb ik dus al veel gehad...


    Life is all about having a good time.

    Morbid schreef:
    Niet echt als je met je ouders kijkt, eerder dat jij een volkomen brave film zit te kijken, je ouders binnenkomen, en BAM, seksscène.

    Dit overkomt mij zo vaak helaas. :\
    En dan ga ik me echt schamen. :'D