• Vanmiddag bij Duits... :'D toen zei onze lerares: 'Ik heb hier geen zin meer in. Ik ga nú weg, en als jullie les willen, halen jullie me maar op.' En toen liep ze gewoon weg XD
    Maar na 20/25 minuten ofzo kwam ze wel weer terug. Maar dat was grappig.

    Jullie ook ooit zoiets gehad?

    nee, onze klas is daar te rustig voor en de leraren te relaxt.
    niet dat ik het erg vind. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ja, maandag nog. De leraar vond onze klas veels te rumoerig en weigerde nog les te geven en wij hebben met de hele klas twee uur aan een stuk kunnen strafschrijven:P


    Live for something or die for nothing

    Wij maken een lerares aan het huilen, hebben een invaller weggepest en een vent weigerd ons les te geven, doe DAT maar is na xD


    We'll still love each other, forever and always. <3

    onze duits leraar loopt vaak tijdens proefwerken het lokaal uit,, en dan blijft hij meestal een kwartier weg ><


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    Wij zijn ooit eens met de hele klas buiten gestuurd in muziek.
    En diezelfde leerkracht heeft ook eens wenend weggelopen (; Maar dat was 5 minuten voor het einde van de les (;


    Never run out of reasons to smile...

    Ja! Met kunstinitiatie.. we moesten een toets doen, en dan zei de leraar: 'Neem maar jullie tijd want ik heb geen zin om les te geven.' Oke, dat was wel een leuk lesuur ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    leerkrachten zijn rare wezentjes...zou ik wel eens willen proberen hihihi...


    We are only a moment.

    Neen. Als de leerkrachten geen zin meer hebben les te geven, zetten ze zich gewoon op een stoel en doen niets meer. Maar dat is meestal omdat onze klas gewoon te erg is ><


    Listen to what we're not saying..

    Oeh, leuke docent heb je dan =D
    Onze was een half uur weg. En natuurlijk gaan we dan met potloden smijten (Doen we altijd) :Y)


    I live for the applause, you will die for it.

    Nee, nog nooit gehad, helaas:Y)

    Maar we hadden weleens iets anders: wij hadden in het begin nogal ruzie met een nieuwe docent van Nederlands. We kregen andere boeken omdat het te laag niveau bleek te zijn, maar dat hadden ze dus niet uitgelegd en begon de kals opstandig te doen:Y) En toen waren 2 jongens (eentje is raar, en de ander heeft ADHD, slechte combi dus), en die gingen ruzieen wie als eerste zijn naam op het bord mocht zetten (wij moeten ons naam op het bord zetten als we werk willen laten zien, of vragen willen stellen. Montessori onderwijs), en toen ging ze naar onze afdelingsleider(zip) Toen vond ik haar slecht lesgeven:P Ik bedoel: je kan 2 jochie's (ze zijn allebei slap:P) toch wel uit elkaar halen:8 Ze liep zowat huilend weg(A)

    Maarja, dat was het ergste wat onze klas heeft aangedaan:) Maar wij hoeven dan ook niet een lesuur lang naar gezeur te luisteren, en dan nog thuis huiswerk maken, hehe. Nee, wij doen huiswerk op school en hoeven nooit naar gezeur te luisteren:Y) Lang leve zelfstandigheid(yeah)


    To live would be an awfully big adventure

    Nope.
    Maar mijn leerkracht NL vertrekt vaak eens en komt dan na 5 min. terug en dan vertrekt hij weer enzo (:
    En soms komt hij ook héél laat x)

    ja^^ wij hebben weleens meervan dat soort dingen onze klas id echt ****** voor leraren


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    We lachen altijd onze geschiedenis leraar uit als hij Sander [zo'n vet irritante jongen uit de klas] op z'n flikker geeft. Want sander gaat dan er helemaal tegenin op zo'n vet lachwekkende manier :']
    En met duits ging dat mens een keer bijna huilen omdat we zowat allemaal een onvoldoende hadden en huiswerk niet gemaakt. En toen ging ze zo zeggen; 'het komt vast omdat ik zo slecht lesgeef..'


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Jaa man,

    we lulden haar telkens uit en ze werd rood en zie rende in de gang weg en ik zweer dat ik haar zag janken :')

    dat was de 4e lerares die vertrok (c:<

    We lachen altijd onze geschiedenis leraar uit als hij Sander [zo'n vet irritante jongen uit de klas] op z'n flikker geeft. Want sander gaat dan er helemaal tegenin op zo'n vet lachwekkende manier :']
    En met duits ging dat mens een keer bijna huilen omdat we zowat allemaal een onvoldoende hadden en huiswerk niet gemaakt. En toen ging ze zo zeggen; 'het komt vast omdat ik zo slecht lesgeef..'


    Wie heb jij voor Duits? : D
    Hmm, het ergste wat onze klas heeft geflikt tot nu toe is de nieuwe docente Nederlands keihard laten janken.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'