• Vorig jaar werd ik gepest door mijn leerkracht en vrienden, ik had niemand meer en begon schijnheilige antwoorden te geven in de klas. Ik zat nogaltijd met dat gekwelde gevoel. Ik moest mijn gevoelens neerschrijven in deze Standalone en het heeft toch wel redelijk geholpen, het is eruit. Mijn vriendin wilt niet luisteren want ze geeft andere de schuld, zei was namelijk één van die 'vrienden' maar na twee maanden elkaar niet zien is alles weer goed. Dus ik kon het hier alleen kwijt omdat mijn moeder en vader er genoeg van hebben van mijn gehuil.

    Het is allemaal wat in het verre getrokken, mijn Standalone maar dat komt gewoon omdat ik mij zo voelde en die dingen wou zeggen.

    Mijn Standalone zal 2 delen hebben omdat het nogal een lang verhaal is omdat ik gewoon zoveel gevoelens heb.

    Het eerste deel gaat dus over de gevoelens en het tweede deel over wat er daarna gebeurt.

    http://www.quizlet.nl/quiz/287266/pijn/

    Wie wil hem maken?

    Xx


    Only losers can act the way you do

    jaa hoor..!
    x

    Het doet me altijd verdriet om het verhaal van iemand die gepest word/werd te lezen. Heel veel mensen houden er levenslang problemen aan over
    (huil)


    Niet geschoten is altijd mis..