• Ik zou morgen avond gaan logeren bij een vriendin maar heb er echt geen zin in.

    is het eindelij weekend zit ik volgestouwd met dingen die ik moet doen + hw voor school.

    Ik denk erover om het af te zeggen maar ben bang dat ze dan boos wordt.. :$


    We can only learn to love by loving.

    Nou als je er geen tijd voor hebt en geen zin dan ga je toch niet? Ze zal daar vast niet boos om worden? ><

    als je egt niet wil, moet je het gewoon afzeggen
    hallo dat moet ze tog begrijpen,..alsof zij daar altijd zin in heeftxD
    en jullie kunne tog ook gwn iets leuks gaan doen zonder te logeren:P

    Nou als je er geen tijd voor hebt en geen zin dan ga je toch niet? Ze zal daar vast niet boos om worden? ><

    das waar
    maar ze zoudie avond dan alleen thuis zijn en ik vind het lullig om haar dan alleen te laten,want ze verwacht helemaal dat ik kom enz.


    We can only learn to love by loving.

    Als ze een echte vriendin is zal ze het wel begrijpen ^^
    Ik zou het gewoon afzeggen.

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Je kunt het altijd afzeggen, want voor haar is er natuurlijk niets aan als je daar met een chagrijnig hoofd zit, of je zet gewoon de knop om en hebt het gewoon gezellig.
    Dat laatste is wat ik zou doen.


    I clicked my heels and wished for you.

    (...)
    das waar
    maar ze zoudie avond dan alleen thuis zijn en ik vind het lullig om haar dan alleen te laten,want ze verwacht helemaal dat ik kom enz.

    Ze snapt het vast wel :Y) en mss moet je haar dan ffkes bellen ofzo? (:

    Ik heb morgen een slaapfeest, maar daar heb jij nu niets aan. Ik zou gewoon gaan, ik heb ook nergens zin in en als ik er dan ben is het toch wel heel gezellig of leukk! Wat weer een reactie.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Zeg af dan, Of fuck je hw.

    Zeg gwn dat je niet wilt? :S
    Als ze 'n echte vriendin is, begrijpt ze dat wel.. en ik weet wel dat 't niet makkelijk is, mr j moet 't gwn doen.. <3


    I'll need a little more luck than a little bit.

    Je kan het gewoon tegen dr zeggen.
    Of je maakt het, zoals hierboven al gezegd, gewoon gezellig.
    Soms heb ik ook wel eens met iemand afegesproken en er dan eigenlijk toch geen zin, maar ik ga wel altijd, ik bedoel afspraak is afspraak.
    Als ik die vriendin zou zijn, zou ik het wel begrijpen, maar ik zou het echt niet leuk vinden.


    Mew <3

    Ja, je kunt het beter een dag van tevoren melden dan een half uur van te voren, want dan kan ik het me voorstellen als ze boos word.


    Elegance is refusal.

    Ik zou gaan :Y) Is veel leuker dan HW eigenlijk x'D Voor Hw kan je ook een excuus zoeken x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Afzeggen. Heb ik ook al gedaan. Bij een meisje die ik eigenlijk niet afkon, maar zij vond mij oh zo leuk. Ze belde dus om dat te vragen, ik tegen mijn moeder: 'Nee, ik wil niet gaan ><,' Zegt mijn moeder: 'Ga maar!' En dan uiteindelijk heb ik gehuild omdat ik echt niet wou en dan heeft ze afgebeld. Bleek dat dat meisje het zelfs nog niet aan d'r eigen moeder had gevraagd (':

    eerlijk zeggen dat je niet zo'n zin in hebt
    volgende x beter


    (A)


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Zeg af dan, Of fuck je hw.


    Jep. Doe dat.


    " I'm not your boyfriend, baby. "