• Hoi mensjes.Ik moest net het centrum op,om een DVD terug te brengen,Dus ik dacht zo van,laat ik nu maar gaan want dan ben ik er van af.Dus ik stap op me fiets,En dring me door al die massa's mensen heen op het centrum [/ er is markt op het centrum,dus extra druk] Ben ik EINDELJIJK bij de videotheek,En ja hoor,Is ie gesloten tot 1 uur. Ik was soo pissig,Kon ik me weer terug door die mensen heen dringen!! Rij ik ook nog eens bijna een jongen aan ! Ö. Ik ga ook die DVD niet meer terug brengen tot me moeder thuis ik vanavond,Ik wil niet meer door die massa mensen heen,en helemaal al niet omdat ik verkouden ben! O.o enenen, Het klinkt missgien allemaal overdreven ofsoo,Maar het was heel erg voor mij hoor,Want er waren heel veel mensjes! :Y)

    Dat wou ik dus ff delen met jullie :Y)

    Dankje (A)

    x! ly


    Sometimes it's best not to care.

    Dat kon mij ook overkomen --'


    Protège moi de mes désirs.

    Jij bent nog luier dan ik. :'D

    Haha, ik moest plectrums halen, want ik had een soort minioptreden met mijn gitaarschool, en ik moest echt plectrums daarvoor hebben. Ik en een vriendin heel de stad afgezogd, nergens te vinden. Rijden we vier fucking wijken verder komen we bij een winkel aan dat een muziekwinkel zou moeten zijn. Bleek die vijf jaar geleden verruild te zijn voor een fietswinkel. Om het nog erger te maken moesten we we een heel eind naar de andere kant van de plaats zeg maar, met de bus & kwamen we uiteindelijk bij een muziekwinkel aan.
    En die was dicht...
    Ik baalde zo erg toen x'''D Vooral omdat plectrums ongeveer 50 cent kosten x]


    believers never die.

    Ghehe :'33


    I don't need words to feel those lips.

    Wahahaha xD


    never say goodbye.

    ahh. x)


    it's cool to know nothing.

    Aah. <3
    Die mensen moeten állemaal schuiven voor jou!


    You move me ......... Kurt

    Daar kunnen wij weinig aan doen. :'D

    Daar kunnen wij weinig aan doen. :'D

    Niet waar, we kunnen alle mensen ontvoeren en ze weer loslaten als die DVD terug is.
    En trouwens, lijkt me echt eng om tussen al die mensen te zijn, ik hou niet zo van mensen... [/schuw]


    You move me ......... Kurt

    (...)
    Niet waar, we kunnen alle mensen ontvoeren en ze weer loslaten als die DVD terug is.
    En trouwens, lijkt me echt eng om tussen al die mensen te zijn, ik hou niet zo van mensen... [/schuw]

    Right ?