• Ja wij moeten de dinsdag na de pww het 8e uur nakomen bij engels! En wwarom?! Omdat die deus iets verkeert zei,
    Bij ons mag je 5 minuten eerder weg als je naar een ander gebouw moet lopen. En dat meosten er 3 bij ons in de klas. Dus die mochten weg, wij blijven gezellig nog ff kletsen vraagt z'n joch uit mijn klas "juf mogen wij ook weg?" Zgt dat wijf "ja hoor, ga maar." Wij hadden het lokaal daar tegen over les dus wij gaan daar weer staan wachten. Kom dat wijf uit het lokaal gelopen begint ze tegen ons te schreeuwen dat we naar de aula moeten enzo. Dus wij lopen naar de aula toe, halverwege de trap gaat de bel. Dus wij keren weer om. Komt ze daarna onze les binnen lopen om te vertellen dat we dinsdag na de pww na moeten komen het 8ste omdat we haar les te vroeg hebben verlaten en dus die les in moeten halen!
    Maar zij heeft togh echt gezegt dat wij weg mochten gaan, dus nu is iedereen pist. En bellen er allemaal boze ouders naar school toe :'D


    -

    Ghehe :'333


    I don't need words to feel those lips.

    gheheh^^ dat soort leraren ken ik. en mn moeder is ook zo :X
    laatst zij ze wat, waarna ze zij dat ík het had gezegd. Mn vader was erbij, en ze bleef maar stug volhouden dat ík het had gezegd^^.


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Gnanahaha XD


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Dat is niet om te lachen, daar gaat mijn kostbare quizlet uurtje x'D


    -