• Ik vind dat er veel series vn Twiligt zijn. Maar het lijkt wel dat die niet veel gedaan worden. Tegen vroeger dat het th series waren wieren die allemaal veel gedaan. Nu worden alleen de series vn Twilight die veel delen hebben gemaakt.
    x.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Whaha, de mijne wordt wel gedaan hoor. ^^
    Nog maar 7 delen en de eerste is al 298 keer gedaan. x')

    Ik vind zowiezo dat alle mooie series overgeslagen worden, of dat nu over een of andere bekende band, film of weetikveel wat gemaakt word of dat het gewoon een verhaal zonder bekende hoofdpersonen is. Alle mooie vergeten ze.


    Elegance is refusal.

    ik weet het niks aan te doen


    We can only learn to love by loving.

    verplaatsing naar overige

    Ik vind zowiezo dat alle mooie series overgeslagen worden, of dat nu over een of andere bekende band, film of weetikveel wat gemaakt word of dat het gewoon een verhaal zonder bekende hoofdpersonen is. Alle mooie vergeten ze.


    All was well.

    Hmm, mijn serie's worden ook weinig gedaan hoor, maar ik schrijf ze graag en eigenlijk kan het me niet schelen of ze ze nu lezen of niet. Maar ik heb wel lieverd dat ze ze lezen dat moedigd me aan om verder te gaan. En mijn proloog is ongeveer nog maar zo'n '12' keer gelezen.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Achjaa :'3


    I don't need words to feel those lips.

    Eerst dat gezeik dat er alleen bandserie's gemaakt worden (vooral TH) en nu gezeur dat ze juist niet gemaakt worden ;l wat wil je dan?

    Ik wou graag dat er wat meer fantasie series kwamen i.v.p als die th en jb series.


    Tja..

    Ik wou graag dat er wat meer fantasie series kwamen i.v.p als die th en jb series.


    Die zijn er ook, je moet gewoon goed zoeken.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    Hmm, mij maakt het niet veel uit of er heel veel mensen zijn die hem lezen. Als ik een stuk of 5/6 reacties heb, ben ik al blij =')


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Tja veel kunnen we er niet aan doen.


    A. ikmisje.

    Ik vind zowiezo dat alle mooie series overgeslagen worden, of dat nu over een of andere bekende band, film of weetikveel wat gemaakt word of dat het gewoon een verhaal zonder bekende hoofdpersonen is. Alle mooie vergeten ze.

    Inderdaad, dat vind ik echt zonde.


    007

    Tja veel kunnen we er niet aan doen.


    Only losers can act the way you do

    Hmm, mij maakt het niet veel uit of er heel veel mensen zijn die hem lezen. Als ik een stuk of 5/6 reacties heb, ben ik al blij =')


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?