• Ja, ik kreeg dus geen mail meer aan van Quizlet dus had ik men adres gewijzigd naar dat van Gmail, dat gaat dan wel, maar als ik het weer wil veranderen naar mijn hotmail krijg ik niet eens een mail aan op het te acctiveren of zoiets?

    Heeft iemand dat nog want het is best irriterend.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik heb het ook! maar ik heb gewoon Msn Live 9.0 ? (<-- das toch gewoon hotmail?) XD ik weet niet wat er aan de hand is

    Ik heb het ook! maar ik heb gewoon Msn Live 9.0 ? (<-- das toch gewoon hotmail?) XD ik weet niet wat er aan de hand is


    Ja dat is hotmail, ik had het eerst gewoon dat na een paar dagen ik alle mails in één keer kreeg en nu krijg ik ze totaal niet meer.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)

    Ja dat is hotmail, ik had het eerst gewoon dat na een paar dagen ik alle mails in één keer kreeg en nu krijg ik ze totaal niet meer.


    Same here!, ik had het 3 dagen geinstaleerd ofzo,Echt allemaal maitljes enzo,en opeens had ik niks meer Ö

    Heb ik ook, eerst kreeg ik gewoon mailtjes over nieuwe quizlets van blablabla... Nu niet meer. Heb ook gewoon Hotmail.


    hoi, jij bent leuk.

    Heb k geen last van eigenlijk, geloof ik. Of het is me nog niet opgevallen. Misschien moet je ff aan rutger vragen?


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Weird ö


    I don't need words to feel those lips.

    Zijn er nog steeds problemen met hotmail?

    Zijn er ook leden die wel mail binnen krijgen op hotmail van Q?


    Dit is mijn signature...

    Ik krijg gewoon mail, en gebruik ook hotmail


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik krijg ook nog gewoon mail binnen van Q. [forums, nieuwe Quiz's, reactie's. etc.]


    PINKPOP WAS SUPER=D

    Zijn er nog steeds problemen met hotmail?

    Zijn er ook leden die wel mail binnen krijgen op hotmail van Q?


    Ik probeerde net mijn adres weer te veranderen en ik heb nóg steeds geen bevestigingsmail gehad >.< Dus ik heb der wel problemen mee


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)

    Ik probeerde net mijn adres weer te veranderen en ik heb nóg steeds geen bevestigingsmail gehad >.< Dus ik heb der wel problemen mee

    Heb ik ook net gedaan, veranderd in hetzelfde Hotmail adres. Maar nog geen bevestiging. :S


    hoi, jij bent leuk.

    Ik krijg soms zo'n dag geen mail, maar de dag erna is dat dan altijd opgelost. En ik heb hotmail.

    Ik krijg nu geen mails meer als ik een reactie heb bijv. maar gister nog welxD


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Ben dus niet de enigste!!!
    ik krijg ook niks meer sinds vanmiddag

    Zijn er nog steeds problemen met hotmail?

    Zijn er ook leden die wel mail binnen krijgen op hotmail van Q?


    ik heb al een tijdje live, omdat iemand zo grappig was om mijn wachtwoord te veranderen van mijn andere msn en ik er niet meer op kom..