• ik wil weer gaan schrijven, heb 2 weken geen school en leerwerk dus kan ik lekker schrijven.
    dit is een beetje mijn ideetje,,heb al 2 hoofdstukken, wil zo nummer 1 erop zetten,,maar heb titel nodig..
    Plzzzz heeft iemand er 1(A)
    Het gaat over een meisje genaamd, Celine. Haar moeder is vorig 2 maanden overleden aan kanker. Ze hebben het thuis erg zwaar gehad die 2 maanden. Haar moeder sloeg Celine, maar haar kleine broertje niet. Volgens haar moeder deed ze alles verkeerd. Haar vader nam het altijd voor Celine op, hij wist niet goed hoe zij was. Hij was vroeger nooit thuis en liet alles over aan zijn vrouw. Nu ze er niet meer is, neemt haar vader het van haar over. Haar vader ziet de ware Celine. Hoe ze echt is, wat hij nooit gezien heeft.
    Haar vader slaat haar nu elke dag bont en blauw, ze doet volgens haar vader niks goed. Ze zien nooit de goeie dingen,altijd het slechte. Celine verzint op school allemaal smoesjes om niet mee te hoeven gymmen of te zwemmen.

    Dit verhaal gaat over Tokio Hotel. Celine gaat na de zomer naar een nieuwe klas omdat ze gepest word wegens haar kleren, om blauwe plekken te verbergen, en haar verlegenheid. Ze komt bij Tom en Bill in de klas. Tom en Bill zijn daar 14 jaar

    Als je titel in het engels hebt,vertaling erbij graag (kan geen engels:P)

    Papa, hou je nog van me?


    Life is hard and then we die

    Papa, hou je nog van me?


    die is wel lief,,

    Verlaten door de wereld.
    Een nieuwe school, een nieuw begin?
    Can I ever change? [Kan ik ooit veranderen.]
    Word ik ooit perfect?
    Waarom ben ik zo slecht?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Verlaten door de wereld.
    Een nieuwe school, een nieuw begin?
    Can I ever change? [Kan ik ooit veranderen.]
    Word ik ooit perfect?
    Waarom ben ik zo slecht?

    wow super!!
    die eerste spreekt me heel erg aan,maar ik wil ook wel die 2e nemen:P..word moeilijk:P
    1 van die 2 word het,,tnxxx:D:D(K)

    You're just the same. [ je bent net hetzelfde]kan je 'n beetje dubbelzinnig zien eh.
    je bent net hetzelfde als in de zin van de papa doet het zelfde als de mama vroeger deed &zuu
    je kan het ook zien als
    Jullie zijn net hetzelfde [ bill&tom , tweeling ;p ]


    You're the house my heart searched for so long