• Ik heb al een tijdje een beugel, maar vanmiddag is er zo'n nieuw draadjeding in gekomen, en aan het eind zit er zo'n einde (logisch XD) maar, daar blijf ik steeds aan haken met me tong en dat doet fokking pijn XD
    WAT MOET IK DOOOOOOOEEEEN ??
    Ohja, het zit ook nog strak, en dat trekt.

    sorry ik weet niets, maar ik lig echt plat hierover; en aan het eind zit er zo'n einde (logisch XD)


    -

    W88 tot de pijn een beetje minder word :p


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Laten afknippen door de orthodont, het kan zijn dat het draadje iets te lang is x)


    Niet geschoten is altijd mis..

    Heb ik ook lang last van gehad, maar ik heb geen idee wat je eraan kan doen. Een tangetje kopen en het einde korter knippen misschien?
    Maar ja, ik ben bijna van mijn beugel verlost :P

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    sorry ik weet niets, maar ik lig echt plat hierover; en aan het eind zit er zo'n einde (logisch XD)

    Ja nooou XD
    Ik kan het ook niet buigen ofzo. Want het buigt weer terug.

    Dat doet pijn, heb ik ook last van gehad. Ofwel is je draadje te lang, dan moet je terug gaan ofwel moet je wachten en dan komt er een diepe snee en dan gaat het wel over! ^^


    You'll never dream alone. <3

    Ik ga huilen.













    Grapje.

    Dat doet pijn, heb ik ook last van gehad. Ofwel is je draadje te lang, dan moet je terug gaan ofwel moet je wachten en dan komt er een diepe snee en dan gaat het wel over! ^^

    SNEE?

    OHNEEEEEEEEEEEEEEEEEE XD

    je hebt tog een soort van wax achtig iets meegekregen of niej?? :P dat je aan je beugel ken plakke als je er last van hebt ofzo.

    je hebt tog een soort van wax achtig iets meegekregen of niej?? :P dat je aan je beugel ken plakke als je er last van hebt ofzo.


    HEUJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH.
    Slim(nerd)

    (...)
    SNEE?

    OHNEEEEEEEEEEEEEEEEEE XD


    Ja, wat dat kind zegt, je kan die wax gebruiken en op dat einde plakken. En dan voel je dat niet! ^^ Maar geloof me, die snee van mij piekte en bloedde, ben ik blij dat ik al van mijn beugel af ben! ^^


    You'll never dream alone. <3

    Gewoon terug naar de orto gaan. Die kan dat stuk wel verwijderen.
    Tot dan: kauwgom/wax erop plakken^^


    I am an idiot, I move.

    Laten afknippen door de orthodont, het kan zijn dat het draadje iets te lang is x)

    Ja, dat had ik ook voor, toen ik nog met een beugel zat.


    Tanya is de beste.

    dat heb ik ook gehad, dan is het draadje te lang, en ze horen het goed af te knippen maar vooral in het bgin heb je later toch een een stukje over zodat het kan vast haken aan je tong of wang. en als het goed is krijg je ook wax mee van je orto dat kan je ook altijd er op doen, en voor dat aantrekken ja daar moet je echt wachten tot het over is je kan desnoods een aspirientje innemen zodat de pijn wat weggaat, maar mijne is maandag ook aangetrokken en kan ik nu me kaken nog niet op elkaar doen. dus daar moet je gewoon even op wachten en voor dat puntje waxbolletje op doen?


    Nvt

    Ga terug naar de ortho, dat kunnen ze weghalen ö


    I don't need words to feel those lips.