• der zit een meisje bij me op school en ze is nogal een buitenstaandertje , ik bedoel , ze is een beetje de nerd van ons jaar ... maar ze doet nooit iemand kwaad!
    gisteren was er wel iets serieus mis , ze stond te wenen omdat niemand met haar een groepswerkje wou doen.. en hadden er mensen tege haar geroepen , eentje had haar zelfs een dreigmail gestuurd Ö
    ik vind het echt zielig voor haar Ö ze heeft toch nog nooit iemand verkeerd gedaan ? kheb met haar te doen


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Omg, zo erg ö


    Only losers can act the way you do

    Aaah, dat is echt heel zielig! Is ze ook aardig? Misschien moet je een keer met haar gaan praten ofzo? Of haar er een beetje meer bij betrekken?


    rules don't stop me

    Dan moet je voor haar opkomen, maar je bent zeker bang zelf gepest te worden?


    Niet geschoten is altijd mis..

    Dan moet je zelf eens naar haar tor stappen en valt ze reuze mee. Ik bedoel, je kanz o toch niet zien dat ze een nerd is?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Kom voor haar op, als je bang bent zelf gepest te worden kom als nog voor haar op. Je wilt toch niet dat er hetzelfde gaat gebeuren als in het boek spijt?


    Your fingerprints are on my heart.

    Kom voor haar op.

    Aaah, dat is echt heel zielig! Is ze ook aardig? Misschien moet je een keer met haar gaan praten ofzo? Of haar er een beetje meer bij betrekken?
    ja ze heeft nooit iemand iets mis gedaan , maar soms kan ze een beetje doen alsof je stom bent en zij slim =) mr dan nog ik vind dat geen reden om haar uit te schelden Ö nja iedereen van men klas steunt haar wel...


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Je noemt haar nu zelf een nerd.. dat is ook lekker aardig. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Je noemt haar nu zelf een nerd.. dat is ook lekker aardig. :Y)

    naja hoe moet ik het anders uitlegge xD ?


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Da's idd erg, bij mij in de klas zit er ook zo eentje. Dan zwieren ze zijn boekentas in een basketring zodat hij die er niet meer uitkrijgt enz. Gelukkig zit er één lieve jongen in de klas, zijn moeder is begin dit jaar gestorven en sindsdien helpt hij zo echt iedereen en wil hij voor iedereen goed doen dus hij helpt die 'nerd' wel elke keer.


    Live for something or die for nothing

    dat is gewoon fcking triest...

    mensen pestten vor wie ze zijn x_X

    ja oké ik geef toe ik was zelf ook een pester,lang geleden,maar heb me leven gebeterd. ik bescherm nu gepestte kiddo's ;3 veel leuker..


    We can only learn to love by loving.

    Hmm 'k snap wel wat je bedoelt!
    Inderdaad echt erg voor haar!
    Na, steunen waar het kan zou ik zo zeggen, verder weten ik het ook niet.
    Maar da's echt belachelijk van die mensen om zo tegen haar te doen. Een dreigbrief gaat er trouwens écht heel hard over!


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    waarom stap jij dan niet een keer op der af?


    /

    Aahww =/
    Maar als je haar zo zielig vind, waarom help je haar dan niet =o?


    I don't need words to feel those lips.

    Je noemt haar nu zelf een nerd.. dat is ook lekker aardig. :Y)


    nja ik noem ook mensen die een lagere status hebben een nerd !
    niet dat ik een hoge status heb, maar veel mensen kijken me aan alsof ik brugklasser ben , zelfs de leraren maar ik zit in de derde ! en dat komt allemaal omdat ik soms gwn bij van zo'n kleine mensen sta en zelf niet zo groot ben !


    Because Nobody Love's