Ik heb al een tijdje een beugel, maar vanmiddag is er zo'n nieuw draadjeding in gekomen, en aan het eind zit er zo'n einde (logisch ) maar, daar blijf ik steeds aan haken met me tong en dat doet fokking pijn WAT MOET IK DOOOOOOOEEEEN ??
Ohja, het zit ook nog strak, en dat trekt.
Heb ik ook lang last van gehad, maar ik heb geen idee wat je eraan kan doen. Een tangetje kopen en het einde korter knippen misschien?
Maar ja, ik ben bijna van mijn beugel verlost
Xx
Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.
Dat doet pijn, heb ik ook last van gehad. Ofwel is je draadje te lang, dan moet je terug gaan ofwel moet je wachten en dan komt er een diepe snee en dan gaat het wel over! ^^
Dat doet pijn, heb ik ook last van gehad. Ofwel is je draadje te lang, dan moet je terug gaan ofwel moet je wachten en dan komt er een diepe snee en dan gaat het wel over! ^^
Ja, wat dat kind zegt, je kan die wax gebruiken en op dat einde plakken. En dan voel je dat niet! ^^ Maar geloof me, die snee van mij piekte en bloedde, ben ik blij dat ik al van mijn beugel af ben! ^^
dat heb ik ook gehad, dan is het draadje te lang, en ze horen het goed af te knippen maar vooral in het bgin heb je later toch een een stukje over zodat het kan vast haken aan je tong of wang. en als het goed is krijg je ook wax mee van je orto dat kan je ook altijd er op doen, en voor dat aantrekken ja daar moet je echt wachten tot het over is je kan desnoods een aspirientje innemen zodat de pijn wat weggaat, maar mijne is maandag ook aangetrokken en kan ik nu me kaken nog niet op elkaar doen. dus daar moet je gewoon even op wachten en voor dat puntje waxbolletje op doen?