• Jaja,,ik ging net naar de site..en ik zag Bill als plaatje staan..je kan nu dus Bill Kaulitz opmaken op www.spelle.nl...
    Ik ga nu proberen

    (K)

    omg..zal wel nooit meer een topic openen zeg. altijd als ik iets open!! krijg ik gelijk de volle laag,,

    omg..zal wel nooit meer een topic openen zeg. altijd als ik iets open!! krijg ik gelijk de volle laag,,
    Word je hard van meid (K)


    Niet geschoten is altijd mis..

    Pff.. --'

    Nou ;
    - Ik heb hem kaal gemaakt
    - Oranje harses gegeven
    - vol gepropt met piercings
    - z'n ogen groen gemaakt
    - en hem een jasje aangedaan..

    Prachtig,zie je het voor je :Y)


    haha geweldig

    omg..zal wel nooit meer een topic openen zeg. altijd als ik iets open!! krijg ik gelijk de volle laag,,

    Als je dit al de volle laag vind,
    Dan is dit misschien niet de goede plek voor jou.
    [/Is maar een gokje.]
    ja dus,,het komt niet echt fijn over..als iemand anders zo'n topic had geopent!! dan had niemand zo klote gereageerd.

    Het is niet het topic, het is de titel. Waarom type je niet gewoon Bill. Geez.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    (...)
    Het is niet het topic, het is de titel. Waarom type je niet gewoon Bill. Geez.[/i][/grey]



    had gekunt,,maar deed ik niet zodat er wel eens iemand op mijn topic zou klikken!! en als je logisch nadenkt wist je eigenlijk wel waat het over ging.

    Rilana !. <'3


    A. ikmisje.

    Rilana !. <'3

    Lien :D<33

    Ehm, nee want ik ben niet zo obsessed door tokio hotel dat ik overal bill zie staan.
    En sorry dat ik het zeg, maar dat komt voor mij nogal zielig over. Als niemand erop klikt, is het blijkbaar niet interresant, punt. Ik open ook wel eens topics waar iets van 5 keer op word gereageerd. Dan zijn er blijkbaar maar 5 mensen die het interresant vinden.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ehm, nee want ik ben niet zo obsessed door tokio hotel dat ik overal bill zie staan.
    En sorry dat ik het zeg, maar dat komt voor mij nogal zielig over. Als niemand erop klikt, is het blijkbaar niet interresant, punt. Ik open ook wel eens topics waar iets van 5 keer op word gereageerd. Dan zijn er blijkbaar maar 5 mensen die het interresant vinden.

    het boeit me echt niet hoeveel mensen er reageren hoor..

    De mijnEE! : http://nl.tinypic.com/view.php?pic=sglfdy&s=5
    Pragtig niet?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (...)
    het boeit me echt niet hoeveel mensen er reageren hoor..

    had gekunt,,maar deed ik niet zodat er wel eens iemand op mijn topic zou klikken!!

    Je bent je zelf steeds meer en meer aan het tegenspreken. :8


    Niet geschoten is altijd mis..

    had gekunt,,maar deed ik niet zodat er wel eens iemand op mijn topic zou klikken!! en als je logisch nadenkt wist je eigenlijk wel waat het over ging.

    Je spreekt jezelf tegen


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    De mijnEE! : http://nl.tinypic.com/view.php?pic=sglfdy&s=5
    Pragtig niet?


    hhaahaha coowwwll!!

    IK HEB HIER GEEN ZIN IN!!
    DAAAGG
    ga lekker op een andere topic klote ofzo

    (...)
    Je bent je zelf steeds meer en meer aan het tegenspreken. :8

    Dude
    Dat wou ik zeggen.


    Everything means nothing, if I ain't got you.