• je, je bronnen niet na kijkt! Ik krijg deze reactie op mijn Stand Alone.
    die begin is van dat lied van neyo en rihanna ¬¬, maar derest is wel mooi
    Het eerste wat ik denk is, en bedankt dat je zo maar iets neer kwakt wat niet waar is! Dit gehele begin heb ik zelf bedacht net als die van mijn andere stand alones. Dus meid trek je bronnen na voordat je mensen iets aan praat wat niet waar is ¬¬'
    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ghehe :'3


    I don't need words to feel those lips.

    Awh, damn ik vind het echt dom. ¬¬'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ach, jij wéét tenminste dat jij het zelf geschreven hebt.
    Laat haar dat denken en haar de verkeerde conclusies krijgen.
    Ze komt er vanzelf wel achter dat het niet zo werkt. :'D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Ach, jij wéét tenminste dat jij het zelf geschreven hebt.
    Laat haar dat denken en haar de verkeerde conclusies krijgen.
    Ze komt er vanzelf wel achter dat het niet zo werkt. :'D
    Jij hebt gelijk :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    kopiëer dan eens dat stuk uit je SA waar het over gaat.


    BAM!

    oké, one moment.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Men zegt altijd: ''Liefde maakt blind. En De liefde kan niet van één kant komen.'' Men heeft gelijk, al is het soms moeilijk toe te geven. Mijn liefde maakte me blind. Ik zag zijn tekortkomingen niet. En de impact die hij op me had. Liefde moet van beide kanten komen om een relatie in stand te houden. Ik had het idee dat hij meer van mij hield dan ik van hem. Maar hij had mij in zijn macht. Ik danste naar zijn hand. De kracht om de relatie te beëindigen had ik niet. Elke keer als ik eruit was dat ik hem de waarheid wou zeggen omdat hij in mijn ogen: ''beter gekwetst kon wezen door de waarheid, dan gelukkig door een leugen.'' Maar als we dan tegenover elkaar stonden en het moment daar was. Was die magie er weer, waardoor ik elke keer van mijn apropos raakte.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    enige liedje dat Ne-Yo en Rihanna samen hebben gemaakt is hate that I love you. Met wat fantasie kan ik het m wel voorstellen, maar een verhaal baseren op een lied is niet verboden. Iets letterlijk overnemen en zeggen dat het van jou is wel, dacht dat je dat bedoelde.
    Ik zou je hier niet zo druk om maken...


    BAM!

    enige liedje dat Ne-Yo en Rihanna samen hebben gemaakt is hate that I love you. Met wat fantasie kan ik het m wel voorstellen, maar een verhaal baseren op een lied is niet verboden. Iets letterlijk overnemen en zeggen dat het van jou is wel, dacht dat je dat bedoelde.
    Ik zou je hier niet zo druk om maken...

    Oké, nja ik vind het dus echt totaal niet lijken en het is er ook niet op geinspireerd.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Niet echt een klacht he?
    Verplaatst.
    Maar toch kut voor je hoor. |:

    Like some peepz are dumb ? ';3


    We can only learn to love by loving.

    Afentoe hebb je van die Stomme Mensjes :X
    wedde ze kan het gewoon niet hebben dat jij zoiets oragtigs uit jezelf kan schrijfen!


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''