• Haay xD


    ik heb me lippiercing der daarjuist moete uitdoen omdat dat pijn begon te doen (t kreeg geen lucht,,spande te hard aan)
    en nu me vraagje is,,hoelang mag die der uitblijve voor die dichtgroeid (ja t is professioneel gestoken,,ja x])


    Imperfection Is Beautiful

    kdenk t zelfde als een oorbel ?

    kdenk t zelfde als een oorbel ?
    hoelang is dat dan? xD


    Imperfection Is Beautiful

    Nee, na een nacht is iets dichter al aan het worden.
    En dan kan je hem nog net doorprikken. :')


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    (...)hoelang is dat dan? xD


    kdenk een paar dagen. maar als je er elke dag ff door heen prikt kan ej m langer uitlaten
    Maar ej moet er geen infecties in laten komen.
    anders komt er een ontsteking

    ga naar de piercing shop waar je um hebt gezet en vraag het ;) dan weet je het zeker


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Als je pech hebt maar een paar uur, als je geluk hebt een hele nacht.


    Wie du mir, so ich dir.

    Als je slim bent neem je een pijnstiller en prop je hem er terug in. anders is het zonde van je geld. of je moet hem doorprikken....


    The economy is suffering, let it DIE!

    Als je slim bent neem je een pijnstiller en prop je hem er terug in. anders is het zonde van je geld. of je moet hem doorprikken....
    ..ik mag geen pijnstillers hebbe vo me epileptie,,en me lippiercing steekt er nu trug in,,die pijn zal wel ovr gaan xD


    Imperfection Is Beautiful

    gebruik een dunner staafje? Geen ervaring met die dingen maar met oorbellen is het zo X')


    BAM!

    Snel?
    Vaak is het binnen een dag al redelijk dicht :')

    Mss moet je een groter staafje ??
    Soms gaat het knopje helemaal het gaatje in..
    Had iemand owk die ik ken en toen was het onstoken..


    ×Bury all your secrets in my skin×

    Mss moet je een groter staafje ??
    Soms gaat het knopje helemaal het gaatje in..
    Had iemand owk die ik ken en toen was het onstoken..
    ja dat heb ik dus,,ik moet zaterdag een nieuw staafje kope als ik dan wel buite mag met me domme longonsteking -_-


    Imperfection Is Beautiful

    Snel, heel snel. Binnen één dag al.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.