• Nou kijk, mijn lerares godsdienst is echt gwn te vreemd. Ze doet raar, vaag en pedoachtig.
    Vandaag ging ze iemand naast mij tijdens het HW uurtje iets uitleggen.Toen ging ze dus helemaal over mij heen buigen en moest ik echt zo bukken -,-"
    En op het laatst ging ze ook nog naast me zitten.Ik was Engels aan het leren, en zij zo meekijken.Kon ik dus niet leren! Dit heb ik weleens vaker gehad(eigelijk elk HW uurtje zo ongeveer O_O )
    Wat valt hier aan te doen?


    Je bent nooit uitgeleerd.

    Stalken ? Moet je mijn leraar engels leren kennen ?


    All was well.

    zeggen dat ze op moet tiefen. dan word je er uit gestuurd en ik wed dat ze het dan nooit meer doet x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Stalken ? Moet je mijn leraar engels leren kennen ?

    Is jou engelse leraar erger dan? :O


    Je bent nooit uitgeleerd.

    Stalken ? Moet je mijn leraar engels leren kennen ?

    Tell us. we want to know.
    Ik heb mijn engelse lerares nu voor het derde jaar. en ze is vet aardig. en vraagt mij nooit wat. want ik ben volgens haar GEWELDIGE leerling x'D Te droog


    The economy is suffering, let it DIE!

    oO mijn wiskunde leraar, deed in de zomer, snik heet in het lokaal, de verwarming aan,als er meiden met rokken bij de verwarming/raam zaten... en om de verwarming aan te doen, moet je bukken...


    PINKPOP WAS SUPER=D

    Meisje. Dat heet men wat aantastelijk en een irritante leerkracht. Je zou eens moeten weten ... oO


    Walkin' in line.

    Erg. maar bij ons worden de leraren gestalkt door de leerlingen op de fiets:P


    Life is bigger It's bigger than you And you are not me