• Zie titel,
    1. Mensen die faken en die kopieëren van andere mensen. (létterlijk&viguurlijk. Geen eigen draai meer aan geven)
    2. Mensen die geen respect hebben voor anderen.
    3. Mensen die alleen maar mooi willen zijn.
    4. Mensen die niet zichzelf durven te zijn.
    5. Mensen die alleen maar kijken naar de buitenkant en niet naar de binnenkant.
    5 vindt ik zelf het belangrijkste.
    Waar kunnen jullie niet tegen ? ^^' (ik kan eigelijk nog wel niet tegen meer, maar dan krijgen we hier zo'n waslijst 8-o')

    kss. LL'

    Dus je hebt een hekel aan mij ? ö


    -giggle- Omg, dat klinkt dom :'D


    All was well.

    Ik kan eigenlijk tegen veel dingen.
    Ik ben ook een persoon van veel geduld.


    Niet geschoten is altijd mis..

    Dus je hebt een hekel aan mij ? ö


    -giggle- Omg, dat klinkt dom :'D

    nee 8-o !

    -Mensen die andere beoordelen op hun uiterlijk en niet eens weten hoe ze binnenin zijn.
    -Mensen die met de grootste groep meegaan als er een ruzie is en hun andere vrienden dan zomaar laten vallen.
    -Mensen die denken dat ze zelf het einde van de wereld zijn, die denken dat ze álles zijn.
    -Mensen die op Netlog bijvoorbeeld bij jongens die ze niet eens kennen gaan zetten: Iloveyou! Of: Je bent zó geil, als ik daar was nam ik je nu meteen.
    -Mensen die gewoon meelopen met de grootste groep zonder dat ze het zelf eigenlijk willen maar bang om afgeslacht te worden.
    -Mensen die voor niets respect hebben.
    -Mensen die bijvoorbeeld die beroemde Scene's gaan faken en dan vol met ego gaan zeggen; Dat ben ik, mooi hé!
    -Mensen die van hunzelf zeggen dat ze emo of van die shit zijn.

    En nog wel een heleboel.

    Ik haat mensen die liegen! Die mensen verdiennen gewoon geen respect. Je denkt dat je iemand kent, en dan ontdek je dat alles wat die persoon je vertelde leugens zijn! Ik haat het!
    x3


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    4. Mensen die niet zichzelf durven te zijn.

    Als mensen je (bijv op school) constant aanspreken over je uiterlijk, kleding, haar, dit , dat, zus zo.. en het is steeds negatief..
    dan durf ik mij zelf niet te zijn op school. Ik doe het wel (qua kleding), maar ik vind het wel eng.
    En ergens anders ben ik wel mezelf..

    Deze maakt mij niks uit, die andere persoon heeft er meer last van dan jij..

    tegen mensen die mij eerst uitlagen, en daarna presies hetzelfde doen, ><
    Voorbeelt: Mij uitlagen om mijn haarkleur, zwart met Roze.. 3 weken laten zelf zwart met roze haar hebben!!:((


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik heb nergens een hekel aan. Haten is slecht voor je, netzo als hokjes plaatsen. Wat jullie allemaal doen. Laat iedereen gewoon leven. Laat fakers faken en wannabe's gewoon lekker meelopen. Zolang je er zelf maar geen last van hebt.


    Elegance is refusal.

    -Mensen die anderen mensen in hokjes stoppen
    -Mensen die liegen
    En de rest staat hier al ><


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik kan tegen haast niks,serieus soms word ik al boos alleen omdat iemand een duif heeft overreden x_x ik ben dom


    We can only learn to love by loving.

    Ik heb nergens een hekel aan. Haten is slecht voor je, netzo als hokjes plaatsen. Wat jullie allemaal doen. Laat iedereen gewoon leven. Laat fakers faken en wannabe's gewoon lekker meelopen. Zolang je er zelf maar geen last van hebt.


    Het is niet per sé haten. Het is een hekel aanhebben, niet hetzelfde hoor n_n' Als je iemand haat wens je die het doodvonnis toe, als je ergens een hekel aanhebt vind je dat gewoon stom/niet leuk.

    Mensen die liegen.
    Dat is het enige waar ik écht niet tegen kan.


    Protège moi de mes désirs.

    Achterbakse mensen.
    In je gezicht vriendelijk zijn, maar achter je rug om je naar de tyfus schelden. Gewoon laf.

    Mensen die achterbaks zijn.
    Dat ze heel aardig tegen je zijn wanneer ze je nodig hebben, maar achter je rug om vreselijke dingen over je zeggen.
    Ik heb het daardoor helemaal gehad met een meisje uit mijn klas.


    I clicked my heels and wished for you.

    Ik kan niet tegen meelopers en mensen die denken dat ze heel wat zijn. Ik erger me er gewoon aan xd


    when words fail, music speaks.