• Nja mijn moeder dus.
    Die is het ene moment overhappy, en het volgende moment vet depressief.
    Like, met kerst was ze de week voor kerst echt sjago/verdrietig ofzo [/Lees:Nouwelijks iets zeggen, heel veel roken, niet eten, om de 10 seconden huilen], toen was ze op 1e kerstdag toen ik thuis kwam helemaal happy, en op 2e kerstdag zat ze de hele avond weer in bed te huilen.
    Nu vroeg ik me af of zoiets wel normaal is.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    overgang ?

    *voeltzichdom*


    ' niks is wat het zijn moet '

    Ze is misschien Manisch depressief. Heeft dus stemmingwisselingen. Of ze zit in de overgang die 5 tot 10 jaar kan duren maar die begint pas rond je 50e.

    klinkt niet erg leuk... misg moet je het vragen? (a)


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    Manische depressie?


    No growth of the heart is ever a waste

    overgang ?

    *voeltzichdom*


    ' niks is wat het zijn moet '

    (...)
    De overgang duurt vijf tot tien jaar.
    Misschien is je moeder manisch depressief. Mn oom is dat ook, hij heeft alleen dat hij soms heel hyper word.

    Damn..! wat is een overgang ?!


    ' niks is wat het zijn moet '

    Ze is misschien Manisch depressief. Heeft dus stemmingwisselingen. Of ze zit in de overgang die 5 tot 10 jaar kan duren maar die begint pas rond je 50e.
    Nee de overgang kan op je 40e maar ook 55e beginnen t is bij iedereen anders.

    Damn..! wat is een overgang ?!
    Een tijd waarin een vrouw onvruchtbaar word, na de overgang word ze dus niet meer ongesteld. In de overgang kan je symptomen krijgen zoals sacherijnig zijn of heel veel zweten snachts.

    (...) Een tijd waarin een vrouw onvruchtbaar word, na de overgang word ze dus niet meer ongesteld. In de overgang kan je symptomen krijgen zoals sacherijnig zijn of heel veel zweten snachts.


    oh.xD okee.


    ' niks is wat het zijn moet '