• Want bij de action kwam ik een geurtje van Britney Spears tegen (waarvan ik denk dat ie heel oud is, maar oké), namelijk Hidden Fantasy en ik vond dat ie wel een leuk prijsje had. En het is 100 ml dus ik kan er lekker lang mee doen. Toen op naar de Kruidvat want ik wilde zo'n blikje van vaseline. Bij Kruidvat hadden ze alleen eigen merk en dat was de laatste keer een teleurstelling terwijl ik de keren daarvoor hem heel fijn vond. Op naar de Etos en daar hadden ze dus een groot blik met drie blikjes erin voor maar €5 en hij ziet er ook leuk uit.

    O en bij de Action hebben ze nu ook geroosterde mais met zout. Die zijn lekker dus mocht je daar ook van houden, ik zou even gaan kijken bij de dichtsbijzijnde action.





    Heb jij laatst nog iets leuks gevonden tijdens het shoppen?


    Physics is awesome

    De action heeft wel vaker van die dure merk geurtjes voor weinig! Echt heel chill (:
    Leuk verpakt ook, die vaseline lippenbalsems.

    Ik heb gister 2 nagellakjes gekocht bij de hema voor 4 euro (in de aanbieding lol), silky sugar cane en ice skating (':


    We were the forever that didn't last

    Wildfowls schreef:
    De action heeft wel vaker van die dure merk geurtjes voor weinig! Echt heel chill (:
    Leuk verpakt ook, die vaseline lippenbalsems.

    Ik heb gister 2 nagellakjes gekocht bij de hema voor 4 euro (in de aanbieding lol), silky sugar cane en ice skating (':


    Ja, volgens mij heb ik toen ook een keer een Mexx luchtje daar gekocht. Stiekem hoop ik dat ze ooit nog eens DKNY of Nina Ricci luchtjes in hun assortiment krijgen.

    Dat vind ik dus ook. En ik bespaar minstens een euro en dat is ook wel mooi mee genomen. Het oog wil ook wat.

    Wat leuk! Alleen zeggen die namen me niks, wat voor kleuren zijn het?


    Physics is awesome

    Ahh nice! Ja die mais zoutjes zijn echt heerlijk!

    Toevallig had ik zondag nog zo’n geluksmomentje, ik moest shampoo en conditioner halen en normaal gesproken haal ik dat nooit in de supermarkt (al helemaal niet omdat ik Zilver Care van Andrelon gebruik en dat is mega duur) dus ik had me er al op voorbereid dat het behoorlijk prijzig zou worden. Kwam ik aan bij de Albert Heijn, hadden ze op alle Andrelon 1+1 gratis! Dus ik was behoorlijk happy want was zo nog goedkoper uit dan bij de drogist :Y)

    [ bericht aangepast op 15 mei 2018 - 17:20 ]


    Life is a beautiful struggle

    Oh haha daar had ik niet bij stil gestaan, imma idiot (':
    Dit is iceskating en dit is silky sugar cane (':

    In de vorige aanbieding heb ik deze en deze gekocht.


    We were the forever that didn't last

    Leukleuk!

    I heb vandaag bij de Lidl een boek van Bones gescoord voor 5 euro. Ze hebben er momenteel een stelling met boeken voor die prijs. Yay!

    En vrijdag ga ik naar de markt om gespen te scoren om op mn vacht te doen zodat ik dr een cape van kan maken. _O_

    Oh, en we hebben kort geleden t LOTR Risk spel besteld en due verwacht ik binnen nu en een week binnen. 😊


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Martinez schreef:
    Ahh nice! Ja die mais zoutjes zijn echt heerlijk!

    Toevallig had ik zondag nog zo’n geluksmomentje, ik moest shampoo en conditioner halen en normaal gesproken haal ik dat nooit in de supermarkt (al helemaal niet omdat ik Zilver Care van Andrelon gebruik en dat is mega duur) dus ik had me er al op voorbereid dat het behoorlijk prijzig zou worden. Kwam ik aan bij de Albert Heijn, hadden ze op alle Andrelon 1+1 gratis! Dus ik was behoorlijk happy want was zo nog goedkoper uit dan bij de drogist :Y)


    Heb ze toen op vakantie voor het eerst gegeten en een tijdje hadden ze het bij de Lidl. Maar uiteindelijk ging het uit de schappen dus ik ben heel blij dat de action ze heeft.

    Dat soort moment zijn echte geluksmomenten, alsof het universum wist dat je het nodig had en ervoor heeft gezorgd dat je het goedkoop kon halen.


    Physics is awesome

    "O en bij de Action hebben ze nu ook geroosterde mais met zout."


    [ heaven knows ]

    Wildfowls schreef:
    Oh haha daar had ik niet bij stil gestaan, imma idiot (':
    Dit is iceskating en dit is silky sugar cane (':

    In de vorige aanbieding heb ik deze en deze gekocht.


    Dat zijn wel leuke kleurtjes, vooral voor de lente en zomer. Die derde kleur heeft wel een hele toepasselijke naam, Dutch Skies.

    Ik vind nagellak ook leuk en ik koop het ook wel eens, maar ik doe het bijna nooit op. Maar zo heeft mijn moeder wel meer keuze, want die lakt wel regelmatig d'r nagels.


    Physics is awesome

    Fielding schreef:
    Leukleuk!

    I heb vandaag bij de Lidl een boek van Bones gescoord voor 5 euro. Ze hebben er momenteel een stelling met boeken voor die prijs. Yay!

    En vrijdag ga ik naar de markt om gespen te scoren om op mn vacht te doen zodat ik dr een cape van kan maken. _O_

    Oh, en we hebben kort geleden t LOTR Risk spel besteld en due verwacht ik binnen nu en een week binnen. 😊


    Is dat hetzelfde als de serie Bones? Want de boeken ken ik niet, de serie wel. Toevallig ook vandaag een boek gekocht. Want ik dacht dat de broederband serie klaar was, maar er is dus een zevende deel verschenen.

    Wat voor vacht heb je dan en wat voor gespen ga je kopen?

    Dat is ook leuk. Ik haalde Risk en Stratego door elkaar en was verbaasd toen ik op google het speelbord van LOTR risk zag.


    Physics is awesome

    Laguna schreef:
    "O en bij de Action hebben ze nu ook geroosterde mais met zout."



    €0,59 per zakje, weet alleen even niet hoeveel er in zit.


    Physics is awesome

    Stroud schreef:
    (...)

    Is dat hetzelfde als de serie Bones? Want de boeken ken ik niet, de serie wel. Toevallig ook vandaag een boek gekocht. Want ik dacht dat de broederband serie klaar was, maar er is dus een zevende deel verschenen.

    Wat voor vacht heb je dan en wat voor gespen ga je kopen?

    Dat is ook leuk. Ik haalde Risk en Stratego door elkaar en was verbaasd toen ik op google het speelbord van LOTR risk zag.


    Yes! Ik kijk de serie Bones niet (ben en blijf een NCIS fan en heb niet bepaald de tijd om series te kijken dus ik hou me braaf aan NCIS haha) maar kwam dr toevallig bij thuiskomst achter dat dit een boek is van de tv serie. ^^ Nu nog hopen dat ik ergens tijd kan vrijmaken om te lezen... xp

    Ik ben afgelopen weekend op een middeleeuws/fantasy event geweest met mensen van boogschieten en daar heb ik een schapenvacht gekocht. _O_ Ben dr helemaal gek op.
    Onder de spoiler foto's van de vacht en iemand had mij de foto van de gespen gestuurd dus zoiets wil ik erop maken. Is even kijken wat ze allemaal hebben op de markt. ^^
    Oh en foto van hoe ik eruit zag, hahah





    Hahaha jaaa, ik wist ook niet dat het bestond! Maar Facebook kwam ermee en eigenlijk vond ik het wel een heel leuk idee! Is eens wat anders dan de standaard Risk. _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Stroud schreef:
    (...)
    €0,59 per zakje, weet alleen even niet hoeveel er in zit.

    Perfect. Ik ga gelijk speuren! Bedankt voor de tip.


    [ heaven knows ]

    Fielding schreef:
    (...)

    Yes! Ik kijk de serie Bones niet (ben en blijf een NCIS fan en heb niet bepaald de tijd om series te kijken dus ik hou me braaf aan NCIS haha) maar kwam dr toevallig bij thuiskomst achter dat dit een boek is van de tv serie. ^^ Nu nog hopen dat ik ergens tijd kan vrijmaken om te lezen... xp

    Ik ben afgelopen weekend op een middeleeuws/fantasy event geweest met mensen van boogschieten en daar heb ik een schapenvacht gekocht. _O_ Ben dr helemaal gek op.
    Onder de spoiler foto's van de vacht en iemand had mij de foto van de gespen gestuurd dus zoiets wil ik erop maken. Is even kijken wat ze allemaal hebben op de markt. ^^
    Oh en foto van hoe ik eruit zag, hahah





    Hahaha jaaa, ik wist ook niet dat het bestond! Maar Facebook kwam ermee en eigenlijk vond ik het wel een heel leuk idee! Is eens wat anders dan de standaard Risk. _O_


    Misschien een vrije dag binnenkort waarin je nog een beetje vrije tijd hebt?

    Die schapenvacht heeft een mooie kleur, lijkt wel lichtbruin. Die gespen zijn ook mooi, ook echt middeleeuws lijken ze mij. Jij ziet er knap uit!

    Ja, soms verbaasd facebook mij ook nog wel eens. Leuk dat je er zo op bent gekomen. Speel je vaak bordspellen of ben je fan van LOTR?


    Physics is awesome

    Laguna schreef:
    (...)
    Perfect. Ik ga gelijk speuren! Bedankt voor de tip.


    Weet niet of je ook van de milka repen houdt, maar die hebben ze ook bij de action. Zijn vaak goedkoper dan in de supermarkt, alleen hebben ze vaak wel minder keus dan bij de supermarkt.


    Physics is awesome

    Stroud schreef:
    (...)
    Weet niet of je ook van de milka repen houdt, maar die hebben ze ook bij de action. Zijn vaak goedkoper dan in de supermarkt, alleen hebben ze vaak wel minder keus dan bij de supermarkt.

    Nee, maar misschien wel voor mijn zusje. Die vindt ze geweldig.


    [ heaven knows ]