• okeej ik heb wel eens nachtmerries over mensen die doodgaan enzo :S
    en laatst zag ik dus een man in mijn droom die doodging en later in de krant stond dezelfde man!:S:(
    njaa ik ga het niet allemaal uitleggen maar weet iemand gwn wat dit betekend ofzo of heeft iemand anders dit ook?!
    want soms durf ik gwn niet meer te slapen:O:(

    Ik heb het [ gelukkig] niet, Lijkt me vrezelijk eng :S
    sterkte er mee

    Ik heb gisteren een vreselijke nachtmerrie gehad.Ik werd wakker en ik zag een geest , ik begon weer te gillen en toen werd ik weer wakker xD ik snapte het niet meer:$ Van huh..? was dat nou echt of niet:O


    Pictures fade away, but memories are forever

    Scary... O_O

    Ik had Vroeger Nachtmerries,dan zat ik Keihard te Wenen S'nachts, & de volgende Dag vroeg mn Moedr wat er was,en dan wist ik er Nx meer vn...
    Echt Weird,dan had ik ene Heel verhaal vertelt dat supereng was,en de volgende Dag wist ik er écht NIKS Meer van :S:P
    xx


    everybody needs a song.

    ik heb nog nooit nachtmerris gehad (yeah)

    vreemd zou da niet het omgekeerde zijn van visioenen hoe noemt da nu weer :D uh gn idee zoek het eens op ;)

    (doeg) sterkte

    x x x

    Mss heb je wel een bepaalde magische kracht ofzo? Dan kan je de persoon die je in je droom geizen hebt ms nog redden ofzo?
    Het is maar een gedachtenkronkelvan mij, maar het zou wel kunnen denk ik,...
    ik weet dat veel mensen daar niet in geloven, maar ik geloof er dus wel in!
    xx


    Als je de smaak van liefde eenmaal te pakken krijgt <3

    Mss heb je wel een bepaalde magische kracht ofzo? Dan kan je de persoon die je in je droom geizen hebt ms nog redden ofzo?
    Het is maar een gedachtenkronkelvan mij, maar het zou wel kunnen denk ik,...
    ik weet dat veel mensen daar niet in geloven, maar ik geloof er dus wel in!
    xx


    ze kan wel gelijk hebben....

    ik geloof er oook in , want mijn oom is helderziend en kan met geesten praten.maar bij jou is het anders: iemand waarschuwt jou dat iemand anders doodgaat, dus je moet hem redden ?
    of gaan waarchuwen dat hij doodgaat?
    misschien kan jij dan de toekomst van diegene veranderen

    ik zou willen dat ik zo'n droom had

    veel succes met je dromen

    xxx
    (K)

    Mss heb je wel een bepaalde magische kracht ofzo? Dan kan je de persoon die je in je droom geizen hebt ms nog redden ofzo?
    Het is maar een gedachtenkronkelvan mij, maar het zou wel kunnen denk ik,...
    ik weet dat veel mensen daar niet in geloven, maar ik geloof er dus wel in!
    xx

    ze kan wel gelijk hebben....
    ik geloof er oook in , want mijn oom is helderziend en kan met geesten praten.maar bij jou is het anders: iemand waarschuwt jou dat iemand anders doodgaat, dus je moet hem redden ?
    of gaan waarchuwen dat hij doodgaat?
    misschien kan jij dan de toekomst van diegene veranderen
    ik zou willen dat ik zo'n droom had
    veel succes met je dromen
    xxx
    (K)


    jh kem zoiets is op tv gezien 'het 6de zintuig'
    da was raar O.p


    HaveFun!

    bij mij komem dromen best wel vaak uit.
    maar met dood enzo is het nog nooit gebeurd.
    wel bv dat me moeder zou vallen met skeeleren en der arm zou breken. en dat is gebeurd


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    bij mij komem dromen best wel vaak uit.
    maar met dood enzo is het nog nooit gebeurd.
    wel bv dat me moeder zou vallen met skeeleren en der arm zou breken. en dat is gebeurd


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    sorry voor dat dubbele
    dat doet hij soms
    maar dat ligt niet aan quizlet dat doet ie bij alle site's

    PIEP pc


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Heey,

    Ik heb wel eens een droom gehad, wat ik daarna ook echt zag. Maar nog nooit zoiets gelukkig.
    Ik heb trouwens wel eens gehad dat ik op mn kamer huiswerk zat te maken en het was doodstil en toen riep een vrouw kei hard en onwijs boos mn naam, dus ik snel naar beneden gelopen. Zat m'n broertje op de bank dus ik vragen is er voor de rest niemand? dus mn broertje nee, en riep er iemand mn naam? Nee kreeg ik toen terug en een hele verbaasde blik:8
    Dat was echt weird.

    Als je er trouwens veel last van hebt kun je misschien een dromenvanger kopen, het klinkt mischien stom, maar ik had vroeger ook veel nachtmerie's en door die dromenvanger is het over gegaan. (Y)

    XxXx


    Fight for you're love, cause it worth it

    :S

    Ik had toen da ik 12 fsu was altij ne vent naast mijn bed staan en da bleek te zijn da die een jaar gelede vermoord was ;S