• ik heb een "vriendin" nou ja geen echt vriendin een valse vriendin
    Vorig jaar schelde ze mij altijd uit dat ik dik was terwijl zij maar 1m30cm was en te mager-geen anorexia gewoon mager-
    als ik ruzie met haar heb gaat het om de onozelste dingens zij is veel te rap boos maar het probleem is als ik ruzie heb met haar dan trekt ze iedereen bij haar en "pakt" ze mijn vrienden af en beginnen ze te schelden tegen mij

    mijn vragen
    1.Wat moet ik doen ?
    2.Ze kijkt ook veel af en maakt haar huiswerk niet maar de lerares ziet dat nooit Moet ik dat eens aan haar zeggen of aan de leerkracht btw ik ben niet de enigste die dit over haar zegt hoor

    PS: Als je denkt van daar zijn ze weer met da gezeik antwoord hier dan niet op en ga naar een ander topic heb geen zin in ruzie

    Alvast bedankt om me te helpen (flower)


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Ze profiteert van je. Lozen die hap.


    Stop existing and start living.

    Weg met dat kind. Je bent veelste goed voor haar en ze is - zoals je zelf al zegt - geen echte vriendin. Ik zou steeds minder met haar omgaan en dan kom je bij het punt dat je helemaal niet meer met haar omgaat. Zoek vriendinnen op die je wel respecteren.


    <3

    Dump it.


    Hope goes lost but never dies.

    zeg gew recht in haar gezicht dat zij jou niet waard is. en als jou andere vrienden dan met haar meegaan zijn ze jou ook niet waard, want echte vrienden laten elkaar noooit in de steek


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Noujah zeg! Wat een heks.
    Je moet het van je afbijten als ze je dik noemt.
    En je zegt: ze pakt mijn vrienden af en dan gaan ze me uitschelden. Echte vrienden gaan niet met een ander meelopen en jou uitschelden!Zoek andere vrienden *DeHeleSchoolLooptHeusNietAchterHaarAan!*
    En oprotten met dat kind!

    Ik hoop dat je hier iets aan hebt. (flower)

    [ bericht aangepast op 16 maart 2011 - 18:37 ]


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Stompen op het juiste moment. Dan houd het meteen op en heeft ze haar lesje geleerd.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    SinCity schreef:
    zeg gew recht in haar gezicht dat zij jou niet waard is. en als jou andere vrienden dan met haar meegaan zijn ze jou ook niet waard, want echte vrienden laten elkaar noooit in de steek


    Helemaal mee eens, al klinkt het misschien heel moeilijk om het te zeggen het lucht zo op als het voorbij is!! Trust me!


    I'm a lover, not a fighter. But I fight for what I love!

    DerMeister schreef:
    Stompen op het juiste moment. Dan houd het meteen op en heeft ze haar lesje geleerd.

    hahaha. Na mijn pakje aan is meer eerst met der gaan pratne en als ze er niet mee ophoudt dan maak ik haar het leven juist zuur

    Geen ''vriendin'' meer met haar zijn.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Hey dank je wel he allemaal
    ik ga het morgen zeggen en vragen of Sarah( mijn BFF) ook het samen met mij gaat zeggen tegen die kleine trut

    er is aleen 1 klein probleempje waarschijnlijk gaat ze wenen en het tgn de juf zeggen en rkijg ik de schuld-again-


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Stubby schreef:
    Hey dank je wel he allemaal
    ik ga het morgen zeggen en vragen of Sarah( mijn BFF) ook het samen met mij gaat zeggen tegen die kleine trut

    er is aleen 1 klein probleempje waarschijnlijk gaat ze wenen en het tgn de juf zeggen en rkijg ik de schuld-again-

    Je moet gewoon heel erlijk zijn en niet heel erg verlegen doen en de schuld op je nemen want dan komt het nooit goed. Ik spreek uit eigen ervaring sinds dat ik de 'groote bitch' van de klas ben word ik niet meer gepest :'D

    Stubby schreef:
    Hey dank je wel he allemaal
    ik ga het morgen zeggen en vragen of Sarah( mijn BFF) ook het samen met mij gaat zeggen tegen die kleine trut

    er is aleen 1 klein probleempje waarschijnlijk gaat ze wenen en het tgn de juf zeggen en rkijg ik de schuld-again-


    Dan kan het helpen als je het rustig en zo vriendelijk mogelijk zegt. Dan doe je niks verkeerd. En waar zou je dan de schuld van moeten krijgen? Dat je niet meer met haar om wilt gaan omdat ze jou het leven zuur maakt?


    Stop existing and start living.