• Hellow^^,
    Nou ja, ik wil gewoon eens weten naar welk festival jullie dit jaar gaan. En waarom gaan jullie? Voor de muziek, de sfeer, omdat mensen die je kent gaan, op aanraden van...

    Ik:
    Rock Werchter
    Dour (Mischien)
    Pukkelpop (Mischien)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Rock Wechter (2de dag)
    Suikerrock (Hopelijk de 3 dagen)
    Marktrock (Misschien)
    Pukkelpop (Mischien)


    Suikerrock wil 'k ook wl doen Ö


    Croyes moi quand je dit:"La vie c'est fait de petit bonheurs."

    (...)

    aahh , da's wel dom! Ö
    ikwoon dicht bij Pukkelpop; dus zegge ze als ikmag gaan , dat ik maar 1dag mag; en mn vriendin die ook gaat blijft daar 3dagn ffsoo

    Das owk wel kut. Als ik ga, wil ik gewoon de volle dagen gaan. Van alle3 ^^ En Dour wordt gewoon geweldig omdat er veel die ik ken gaan. Als ik tenminste mag --' Maar ze worden alle3 wel super! ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    (...)
    Das owk wel kut. Als ik ga, wil ik gewoon de volle dagen gaan. Van alle3 ^^ En Dour wordt gewoon geweldig omdat er veel die ik ken gaan. Als ik tenminste mag --' Maar ze worden alle3 wel super! ^^


    ikhoop vr u da ge moogt ! Ö
    't wortd wss nice xd


    Croyes moi quand je dit:"La vie c'est fait de petit bonheurs."

    (...)

    Suikerrock wil 'k ook wl doen Ö

    Suikerrock ben ik vorig jaar al een dag heen gegaan en dat was super leuk. Nu kan misschien een vriendin van me aan VipTickets geraken. Maar tis echt leuk in het mooie(kug) Tienen.


    It's all for you, my butterfly.

    (...)
    ikhoop vr u da ge moogt ! Ö
    't wortd wss nice xd

    Het wordt inderdaad nice. Zolang ik niet aan de wiet en de pillen kom, ga ik wel mogen oO


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Is er hier echt niemand meer die naar een concert gaat/wil?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ik wil nr rock werchter ^-^


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    ik wil nr rock werchter ^-^

    En mag je?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    (...)
    Hoe komt het? Of hebben ze geen reden..

    Heb er geen idee van. Ik wou tickets gaan kopen en ineens zeiden ze 'Je mag niet, en zeker niet 3 dagen aan een stuk.' Nja, ik overhaal ze nog wel, en anders ga ik tog stieken, Dessel is toch maar 30 minuten met de fiets rijden. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    (...)
    Heb er geen idee van. Ik wou tickets gaan kopen en ineens zeiden ze 'Je mag niet, en zeker niet 3 dagen aan een stuk.' Nja, ik overhaal ze nog wel, en anders ga ik tog stieken, Dessel is toch maar 30 minuten met de fiets rijden. x]

    Dat is wel handig! ^^ Bij mij is dat een heel eind rijden. Dusja, ik moet nog eens mijn trein ofso erbij betalen. En de camping ook nog eens en als ik dan naar alledrie mag. Ochja, ik ga ervoor werken ^^ En wil je nog naar een ander gaan of niet?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Misschien Rock Werchter, misschien Pukkelpop.


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    (...)
    Dat is wel handig! ^^ Bij mij is dat een heel eind rijden. Dusja, ik moet nog eens mijn trein ofso erbij betalen. En de camping ook nog eens en als ik dan naar alledrie mag. Ochja, ik ga ervoor werken ^^ En wil je nog naar een ander gaan of niet?

    Ik wil gerust nog naar een andere gaan, maar dan moet ik zien dat ik nog vriendinnen kan overhalen. x'D
    Die vriendin die mee naar GMM wou, wil alleen naar GMM en niet naar wat anders. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik ben mijn vader aan het overhalen met me naar Rock am Ring te gaan, of naar Graspop =]


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ik ga dit jaar waarschijnlijk weer naar Beatstad^^


    I am an idiot, I move.

    Pukemarock
    Misschien naar Rock werchter [/voor één dag]
    En ik wi lnaar Groezrock maar ik mag niet >,<