• Hellow^^,
    Nou ja, ik wil gewoon eens weten naar welk festival jullie dit jaar gaan. En waarom gaan jullie? Voor de muziek, de sfeer, omdat mensen die je kent gaan, op aanraden van...

    Ik:
    Rock Werchter
    Dour (Mischien)
    Pukkelpop (Mischien)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik wil naar Werchter ^^
    Aangezien ik 18 dan ben, en nogal redelijk ouders heb mag ik natuurlijk, mijn broer heeft het toch ook gedaan dusja.
    Alleen het geld nog. Florida betalen moet ook nog gebeuren dusja =/
    Maar 'k ga proberen^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    heel misschien pukkelpop.


    -

    heel misschien pukkelpop.

    hopelijk mag je!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Waar ik allemaal naartoe wíl:
    Amphi festival, M'era Luna, Waldrock ==', Summer Darkness, Rock Am Ring, WGT, Bevrijdingsfestival
    Waar ik (zeer waarschijnlijk) naartoe ga: Summer Darkness, Bevrijdingsfestival


    No growth of the heart is ever a waste

    Owhajh wss ga ik ook nog 1 dag naar marktrock (het gratis gedeelte^^)


    Get outta my head!

    Pukkelpop
    Feest in't park :')


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    > Verplaatsing naar 'Muziek'


    Tanya is de beste.

    Owhajh wss ga ik ook nog 1 dag naar marktrock (het gratis gedeelte^^)

    Met mij?


    Your Butt is Mine!

    misschein Groezrock .

    Waar ik allemaal naartoe wíl:
    Amphi festival, M'era Luna, Waldrock ==', Summer Darkness, Rock Am Ring, WGT, Bevrijdingsfestival
    Waar ik (zeer waarschijnlijk) naartoe ga: Summer Darkness, Bevrijdingsfestival

    Wow Ö


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Rock Werchter
    Pukkelpop
    en nog een festival in mijn dorp. Iedereen van mijn gemeente mag gratis, lekker handig. :'d
    Maar ik ga omdat, het was de afgelopen 2 jaar al geweldig. Dikke sfeer en goede muziek!

    Groezrock <33
    Liefde voor Bullet for my Valentine!


    Groezrock was AWESOME! <3

    Groezrock <33
    Liefde voor Bullet for my Valentine!

    Bullet for my Valentine ruult ! <33.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Rock Werchter
    Pukkelpop
    en nog een festival in mijn dorp. Iedereen van mijn gemeente mag gratis, lekker handig. :'d
    Maar ik ga omdat, het was de afgelopen 2 jaar al geweldig. Dikke sfeer en goede muziek!

    Ik vind de sfeer eigenlijk belangrijker dan de muziek. Ookal doet die er ook wel toe ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    (...)
    Met mij?

    als het van mij af hing deed ik alles met jouw^^
    Oké niet verkeerd gaan denken hoor^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay