• Oke, ik weet niet of dit mag maar goed. Net kwam er dus iemand met 'de harde waarheid'. Echt, waarom zetten mensen dit in het forum? Het forum is om gezellig te kletsen met andere mensen over dingen. Als je iets aan iemand kwijt wilt, dan doe je dat via PB. Waarom vragen mensen in vredesnaam aandacht daarvoor in het forum? Ik vind dat echt heel erg aanstellerig. Nouja, dat vraag ik me dus af.


    Life is hard and then we die

    Ja. Ik las het net ook. Zo een mensen zoekn gwn aandacht. maarachja ze is geband, dus daar hebben we al geen last meer vn.


    A. ikmisje.

    ik vroeg me da eigelijk ook af xD


    Your Butt is Mine!

    heb ik iets gemist?


    Some angels have no wings.

    Ja 't sloeg nergens op, ze is eraf gekickt omdat ze met Siham foto's van jalissa die niemand hoeft te zien hierop zette.
    En nergens anders om.

    waar staat dat dan ? ><


    ' niks is wat het zijn moet '

    Staat nergens meer. Topic is gesloten en ik ga het nu verwijderen.


    Bored.

    Ik heb blijkbaar iets gemist.
    MAar het probleem met zulke soort mensen is dat ze geen 'vrienden' hebben. Gepest worden op school.
    Proberen ze toch nog zich goed te voelen via internet door andere mensen op iets proberen te pakken. Dat geeft een euforisch gevoel. Omdat ze gefaald hebben in dat deel van hun leven.
    Zijn ze blij dat ze toch nog iets bereikt hebben.
    Meestal is dat ten koste van andere (Wat jammer is)


    Niet geschoten is altijd mis..

    Ja 't sloeg nergens op, ze is eraf gekickt omdat ze met Siham fot's van jalissa die niemand goeft te zien hierop zette.
    En nergens anders om.
    Oke, dat is kansloos en een logische reden waarom ze er is afgekickt. Erg laag dat ze zich eruit probeert te lullen en vervolgens Jalissa de schuld gaat geven. Maarja, verder heb ik er ook niets te maken. Ik vond het gewoon een kansloos bericht.


    Life is hard and then we die

    Ik heb blijkbaar iets gemist.
    MAar het probleem met zulke soort mensen is dat ze geen 'vrienden' hebben. Gepest worden op school.
    Proberen ze toch nog zich goed te voelen via internet door andere mensen op iets proberen te pakken. Dat geeft een euforisch gevoel. Omdat ze gefaald hebben in dat deel van hun leven.
    Zijn ze blij dat ze toch nog iets bereikt hebben.
    Meestal is dat ten koste van andere (Wat jammer is)
    Staande ovatie voor jou(Y)


    Life is hard and then we die

    Ja 't sloeg nergens op, ze is eraf gekickt omdat ze met Siham fot's van jalissa die niemand goeft te zien hierop zette.
    En nergens anders om.

    Smerige streek van hen.