• Jacqueline en ik hebben een ontzettend sterke drang om een serie te schrijven!
    The problem is...dat we dus geen idee hebben waarover enzo!
    En heeul toevallig zijn er mensjes die té veel ideeën hebben, maar geen zin óf geen tijd hebben om die te schrijven.
    Zouden wij een van ideetjes mogen stelen?
    Nouja, wij noemen het liever geen stelen, maar meer...helpen?
    We willen echt graag samen een nieuwe serie schrijven.

    Enenenen, alleen maar tips voor vante voren, zoals in welke tijd, en in 'ik' persoon of anders.
    Alle tips zijn welkom!

    Danke Schön


    everything, in time

    -denktna-

    Damn. Kben inspiloos x_x
    Solly.


    Let's do this poo

    CosmicPurple&xSKITT
    werken samen ^^
    Voor de moment heb ik geen ideetjes voor jullie Srry >.<


    Your Butt is Mine!

    Geeft niet!
    Ik heb iemand die heeft wát ideën, maar we willen er graag nog meer horen!(A)


    everything, in time

    Hmm ik zal ff denken (': Je hoort nog van me.
    Moet het over TH gaan of blijft het gelijk?

    Hmm ik zal ff denken (': Je hoort nog van me.
    Moet het over TH gaan of blijft het gelijk?


    Dat maakt niet uit, we willen vanalles horen, en dan kiezen we, misschien weer met jullie hulp, er eentje uit!x]


    everything, in time

    Ja, ik heb ideeen. Meer dan genoeg ideeen Oo'


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja, ik heb ideeen. Meer dan genoeg ideeen Oo'


    Ook die wij mogen stelen?(A)


    everything, in time

    LEEEENAAAAA!
    Gha, ik heb nog ideeën (=


    The soul needs autumn.

    -- bericht verwijderd --


    Je moet worden wie je bent.

    Ik heb geen sterke drang voor te schrijven maar een sterke drang om iemand te slaan.

    wow die is lang... ik had er btw al een deel voor geschreven dus als je dat wilt hebben mag dat..


    Je moet worden wie je bent.

    Ik heb geen sterke drang voor te schrijven maar een sterke drang om iemand te slaan.


    Omg, mij toch niet he?(A)

    @De rest.
    Bedankt, we horen natuurlijk graag meer verhalen!x]


    everything, in time

    (...)Ook die wij mogen stelen?(A)

    Jups, zelfs dat. Hier komen wat ruwe ideeenschetsen :']
    Een groepje leerlingen heeft de afgelopen tijd heel wat heibel uitgehaald op school. Nu moeten ze bewijzen dat ze toch enigszins discipline kennen en moeten samen een eindwerkstuk maken om over te kunnen naar het volgende jaar. Maar de leerlingen die totaal verschillend van elkaar zijn kunnen het absoluut niet met elkaar vinden en het hele project dreigt in de soep te lopen. Zal het ze lukken het project toch te voltooien, ondanks alle tegenslag?

    Robert [gewoon naam voor het gemak] is medewerker bij een restaurant in een grote stad. Wanneer hij op een late avond naar huis gaat ziet hij in een flits iemand over de daken rennen. Hij schrikt en vraagt zich af wie dat is, maar laat uiteindelijk de gedachte rusten. Wanneer zich een paar maanden later precies hetzelfde voordoet gaat hij er in een sprint achteraan. Hij weet uiteindelijk wie diegene is, een bijzondere mysterieuze vrouw. Maar het lijkt dat ze in zichzelf eeuwig pijn draagt en daarom durft hij niet dichterbij te komen. Later blijkt dat zij is weggelopen en nog steeds op de vlucht is. Hij zal haar gaan helpen, maar tegen welke prijs?

    Het is 1945. Het Duitse rijk staat op instorten, de Russen veroveren hun weg door Oost-Pruisen richting Berlijn. De verhalen van plunderingen, moord en verkrachtingen van de Russiche soldaten boezemen heel wat angst in. Vrouwen en kinderen zoeken in alle haast hun schuilkelders op en duiken onder. Wanneer de Russen in een wervelstorm van geweld Berlijn veroveren en veel mensen er toch aan moeten geloven komt er een heldin op, een jonge vrouw die als rolmodel dient voor iedereen en de Russen zo veel mogelijk probeert te treiteren door voedsel weg te nemen etc. Uiteindelijk wordt ze gevangengenomen. Een klein groepje Duitse burgers probeert een plan op te zetten om haar te redden..


    No growth of the heart is ever a waste

    Mickey is een Afrikaanse jongen die naar Nederland is verhuisd met zijn ouders, gevlucht omdat er in zijn land een burgeroorlog heerst. Op de basisschool wordt hij gepest omdat hij de enige zwarte is. Ondanks dat weet hij zijn zachtaardige karakter te behouden. Mickey is bijzonder goed in geschiedenis en begint literatuur te lezen over het leven van de slaven op de plantages tijdens de Gouden Eeuw. Hij heeft een uitzonderlijk taalgebruik. Hij komt in de eerste klas terecht en hoewel het hem goed af gaat op school gaat het thuis slechter. De financiele situatie van het gezin wordt nog beroerder dan hij al was. Dan komt de 13-jarige op het idee een boek te schrijven over de slavernij tijdens de Gouden Eeuw en het wordt een bestseller. Heel Nederland is in de ban van zijn boek en ze gebruiken het ontvangen geld om een betere toekomst voor Mickey te verzekeren. Dan leert Mickey een meisje kennen maar hij is er niet zo zeker van of ze nu op hem valt of op zijn geld..

    Jennifer is een typisch probleemgeval, een verwend nest zonder enige fatsoensnorm. Ze scheldt mensen uit, slaat medeleerlingen en probeert door dit gedrag haar eigen onzekerheid te verbergen. Wanneer een nieuw meisje in haar klas komt is ze onmiddellijk het doelwit van haar pesterijen. Ze is anders, en daardoor de perfecte prooi. Het meisje lijkt alles te slikken, geen kik geeft ze. Tot op een dag ze naar het ziekenhuis wordt vervoerd, een zelfmoordpoging. Sindsdien is ze niet meer op school gekomen. Tien jaar later denkt Jennifer nog steeds terug naar de pesterijen die ze het meisje aanrichtte. Ze besluit om haar op te zoeken en haar excuses aan te bieden. Wanneer de zoektocht eindelijk slaagt ziet ze dat er erg slecht aan toe is. Jennifer besluit haar te helpen maar of ze nu wel op die hulp gesteld is..?


    No growth of the heart is ever a waste