• Ja ja, beste mensen, december nadert met rasse schreden, het weer is naar en zelfs de gevallen bladeren zijn al bijna weer vergaan. Het jaar zit er bijna op, maar natuurlijk niet voordat we nog van een maand mogen genieten: december. En wie december zegt, zegt top 2000. Dus daarom open ik dit jaar weer een topic voor dit heugelijke evenement en wel nu omdat het stemmen weer begonnen is. Vanaf vandaag heb je een week de tijd om je zelf te panikeren met vragen als: is Jackson 5 beter of slechter dan de Red Hot Chili Peppers en kan ik het me veroorloven om niet op Pink Floyd te stemmen omdat ze toch wel hoog eindigen of zullen ze een vrije val gaan maken?


    Hier een sfeerbeeld van het top 2000 cafe. Kijken jullie ook altijd naar Top 2000 A Gogo of niet?

    Ik roep jullie op om al jullie stemlijstjes hieronder te deponeren, dat zal ik ik ook doen als hij af is.

    De link naar de website waar je kunt stemmen is: http://stemmen.top2000.nl/#!/index.html?page=1&q=&view=list

    [ bericht aangepast op 20 nov 2015 - 17:16 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Nou, mijn lijstje is compleet. Zelfs met de vijf extra stemmen die we dit jaar kregen (van 20 naar 25) was het heeeeel lastig.


    The Verve - The Drugs Don’t Work
    The Rolling Stones - Angie
    Madness - Baggy Trousers
    The Cornershop - Brimful of Asha
    Dexy Midnight Runners - Come on Eileen
    The Human League - Don’t You Want Me
    Aretha Franklin - I Say A Little Prayer
    Jackson 5 - I Want You Back
    The Kinks - Lola
    Gary Jules - Mad World
    The Velvet Underground - Pale Blue Eyes
    Third Eye Blind - Semi-Charmed Life
    Red Hot Chili Peppers - Under The Bridge
    Mark Ronson & Amy Winehouse - Valerie
    Neil Young - Like A Hurricane
    Miriam Makeba - Pata Pata
    Derek & the Dominos - Layla
    Ramona Falls - Melectric
    The Police - Roxanne
    Ben E. King - Stand By Me
    The Clash - Should I Stay Or Should I Go
    Bruce Springsteen - The River
    Elvis - Always on My Mind
    Buddy Holly - Dearest
    Kate Bush - Wuthering Heights


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Oh, ik vind het altijd zo leuk om te kijken! Maar ik stem nooit, want ik weet nooit waarop ik moet stemmen, haha.


    Your make-up is terrible

    Chachki schreef:
    Oh, ik vind het altijd zo leuk om te kijken! Maar ik stem nooit, want ik weet nooit waarop ik moet stemmen, haha.


    ik wil altijd op te veel stemmen. Enorme afstreepsessies met lijstjes enzo


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Haha ik zag net op FB dat je gestemd had en toen herinnerde ik me dit topic van vorig jaar. Maar er is al een nieuwe. :'D
    Ik ga later deze week ook even stemmen. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vikings schreef:
    Haha ik zag net op FB dat je gestemd had en toen herinnerde ik me dit topic van vorig jaar. Maar er is al een nieuwe. :'D
    Ik ga later deze week ook even stemmen. ^^


    haha ja dat topic van vorig jaar was ook van mij, ik ben een echte die hard


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Wauw, ik snap echt niets van het stem-systeem. Meestal luisteren mijn ouders wel. Of kijken.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    Wauw, ik snap echt niets van het stem-systeem. Meestal luisteren mijn ouders wel. Of kijken.


    Het stemsysteem werkt als volgt: je kiest maximaal 15 nummers uit de keuzelijst. Dus je zoekt een artiest of een titel op, dan klik je dat liedje aan en dan staat er onderaan voeg toe. Je mag dan ook nog 10 vrije keuzes invullen (over het algemeen dus nummers die je niet in de keuzelijst kon vinden). Deze vul je in door op Vrije Keuze te klikken en handmatig titels en artiest in te vullen.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Tuschinski schreef:
    (...)

    Het stemsysteem werkt als volgt: je kiest maximaal 15 nummers uit de keuzelijst. Dus je zoekt een artiest of een titel op, dan klik je dat liedje aan en dan staat er onderaan voeg toe. Je mag dan ook nog 10 vrije keuzes invullen (over het algemeen dus nummers die je niet in de keuzelijst kon vinden). Deze vul je in door op Vrije Keuze te klikken en handmatig titels en artiest in te vullen.


    Ah zo, thanks!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Yes! Dit is mijn lijstje! (:

    [ bericht aangepast op 21 nov 2015 - 13:10 ]


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Eerst even kijken wat ik vorig jaar ook alweer had.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Kvothe schreef:
    Yes! Dit is mijn lijstje! (:


    nice


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Toch maar even gestemd. (:
    Dit is mijn lijstje.


    The truth is out there.

    Hele bevalling. n-n

    Mijn lijst.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Cersei schreef:
    Toch maar even gestemd. (:
    Dit is mijn lijstje.



    We hebben twee dezelfde (wbw)


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Vedder schreef:
    Hele bevalling. n-n

    Mijn lijst.


    Ja ik vind het ook altijd veeeel te lastig. Mooie lijst!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.