• ik was net wat aan het zoeke op internet,
    kom ik twilight poppe tegen xD
    Ze zien er best vaag uit,
    Maaaaar.
    Ik wil ze hebbe xD

    Check dit;

    http://cdn.picapp.com/ftp/Images/1/1/6/e/PicImg_Twilight_figurines_premiere_9985.jpg


    xRoxy




    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Link.)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    OMG!! wat hheb jullie opeens met Twilight! bijna overal waar ik kom: Twilight dit Twilight dat! ik word er gek van! die mensen zijn geoon een stel verfuckte gays!! net zoals jullie! Jullie hebben echt geen leven zeg!


    Wij hebben wat met Twilight omdat: het is een leuke film/boek. Het zijn geen Gays. Wij zijn ook geen Gays. Wij hebben wel een leven. Jij ook?


    Ik vind die poppen vaag xD


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag

    lollig ^^

    Xx


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Corpse schreef:
    Levenloos. Zitten kleine kinderen dalijk niet meer met barby's maar met Twilight'ers te spelen. 'Edward, kus me'. SMAK SMAK.

    Omg inderdaad :P


    Are You A Vampire?

    MissXxBitch schreef:
    OMG!! wat hheb jullie opeens met Twilight! bijna overal waar ik kom: Twilight dit Twilight dat! ik word er gek van! die mensen zijn geoon een stel verfuckte gays!! net zoals jullie! Jullie hebben echt geen leven zeg!
    Agree met dit, behalve het gescheld ._.


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    die Bella is egt zwaar mislukt xD


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    MissXxBitch schreef:
    OMG!! wat hheb jullie opeens met Twilight! bijna overal waar ik kom: Twilight dit Twilight dat! ik word er gek van! die mensen zijn geoon een stel verfuckte gays!! net zoals jullie! Jullie hebben echt geen leven zeg!


    Je nickname past helemaal bij je!


    I found myself in Wonderland.

    Geniaal gwn :'DD


    I found myself in Wonderland.

    getver die bella lijkt er totaal ni op

    lol!!!!!!!


    stay Nyappy

    Deze zijn fake,
    de echte zijn ook mislukt, maar wel mooier en beten :'D


    -

    omg XD
    dag barbies hello twilight poppen

    MissXxBitch schreef:
    OMG!! wat hheb jullie opeens met Twilight! bijna overal waar ik kom: Twilight dit Twilight dat! ik word er gek van! die mensen zijn geoon een stel verfuckte gays!! net zoals jullie! Jullie hebben echt geen leven zeg!

    Doe eens normaal!
    Twilight is nu gwn een hype, zoals zoveel dingen dat worden. So wath?! Je hoeft on niet levenloos en gays te noemen -.-


    -

    Ik ken ze, heb ze gezien @ EFF :']


    No growth of the heart is ever a waste

    MissXxBitch schreef:
    OMG!! wat hheb jullie opeens met Twilight! bijna overal waar ik kom: Twilight dit Twilight dat! ik word er gek van! die mensen zijn geoon een stel verfuckte gays!! net zoals jullie! Jullie hebben echt geen leven zeg!

    Rustig, denk om je bloeddruk.


    No growth of the heart is ever a waste

    die popen zien er niet uit:(