• Welkom in California.
    Hier ligt een school waar gewone leerlingen (stervelingen) niet op kunnen.
    School of Magic genaamd. Niet veel stervelingen weten van deze school af.
    De bedoeling in deze school is dat bijzondere leerlingen naar school kunnen en een kant kiezen.
    Natuurlijk zijn er op deze school krachten die de leerlingen hun keuzes beïnvloeden.
    Sommige stervelingen komen per ongeluk ook op deze school te recht. Waardoor sommige "monsters" hun leven tot een hel willen maken.



    Meisjes(vol)
    Anna Sissy Flair - Geest : dracoluvvv
    Naya Wednesday - weerwolf : Poeh
    Madeleine Price - Manifesterende heks : Primrose12
    Francina Starks - Vampier : Dashed
    Avelin Cyrille June - Glamorgana/Veela : SerpentEyes
    Lily Jeanine Lockwood - Glamorgana/Veela : Aragog
    Catherine Jeanine Mariah Roux - Demon : Aragog
    Rosalie Ridder - Waternimf : LostMagic
    Stephany Selfira Delores - engel : Courteous
    Adora Witchsinner - gedachtenbeheerster : xEques
    Olivia Beckham - elf : FlowingFancy


    Jongens
    Connor Duke - weerwolf : xSpookje
    Aiden Josh Miller - weerwolf : Silvanaa
    Jack Barrowman - weerwolf : xRemember
    Eeron Edward Night - weerwolf : WillNotLearn
    Lukas Gabriël Thomson - geest/edit : Poeh
    Virgo Dules - demon : Dashed
    Micael Adrian Whittemore - demon :Bisous
    Tyson Rush - vampier : Mordacious
    William Stevens Hyde - vampier : Poeh
    Alexander Matt Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Tyler Jacob Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Nathan Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Jason Jackson - tovenaar : WillNotLearn


    Stervelingen
    Skyler Noëlle Haynes - meisje : Bisous
    Audrey Lynn Winchester - meisje : Silvanaa
    Elena Yana Bennett - meisje : LostMagic
    Rylie Jazlyn Salome - meisje : Frey
    Noah Price - jongen : Primrose12
    Daniël Matthew Smith - jongen : Moonlit


    Leerkrachten
    Madam Sprew - Balans goed/slecht : Poeh
    Mr. McDonalds - woedebeheersing weerwolven : Primrose12


    Regels:[/b]
    OOC : [] ()
    Niet schelden in OOC
    Nieuwe topics worden door mij aangemaakt : gelieve dat te respecteren
    Naamsveranderingen doorgeven

    Rollenstory
    Rollentopic
    Lessenrooster
    Kamerindeling
    NEW TOPIC

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 13:49 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    |Topics! |


    kindness is never a burden.

    (mijn topics )


    On wednesdays we wear black

    {Mijn topics}


    Don't be like the rest of them, darling

    Poeh schreef:
    |Topics! |


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Madeleine Price

    Ik stap uit mijn prachtige cabrio terwijl ik mijn broertje toe snauw dat hij uit de auto moet stappen. Hij loopt eruit, en ik manifesteer de auto weer weg. God, wat haatte ik het dat mijn broertje bij mij op school moest zitten. Omdat mijn vader mij niet vertrouwde.
    Zonder bagage liep ik de school in. Dat had ik namelijk niet nodig. Alles wat ik wou kon ik binnen een paar seconden laten verschijnen en verdwijnen, dus waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan?
    Terwijl ik de school binnenstapte liet ik de witte zonnebril van Gucci verdwijnen, want er was inmiddels geen zon meer.
    Mijn broertje rende me achterna. "Molly, wacht op mij!"


    If we burn, you burn with us. <3

    [mijn topics]


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Rosalie Ridder
    Ik stap uit het water met mijn rugzak op mijn rug en mijn schoudertas in mijn handen. Ik zucht als ik indenk dat ik nu bijna 24/24 uur uit het water moet blijven voor school. Gelukkig lopen er over het schoolterrein een paar rivieren en is er hier een groot meer. Ik controleer mijn kleren even of ze droog zijn en loop richting school. Op naar mijn 5de jaar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Stephany Selfira Delores

    De zwarte taxi stopte bij een groot gebouw. Ik stapte uit en knikte even. *pling* er verscheen 30 dollar in m'n hand en ik betaalde de chauffeur die naar achter liep om vervolgens m'n bagage uit de auto te pakken. Een meisje die voor me liep keek achterom en de jongen schreeuwde iets wat ik niet precies kon verstaan. Ik pakte m'n koffer en bedankte de chauffeur. De deuren van de school stonden uitnodigend open.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Daniël Matthew Smith
    Ik pak mijn koffer en rugzak uit de achterbak van de taxi en verbaas me over het weer. Ik was toch in California? Dan kijk ik naar de school en lach een beetje schamper. Waar in vredesnaam heeft mijn vader me nou weer naar toe gestuurd?


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    [mijn topics]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Naya Wednesday
    Naya liep zwijgend het schoolplein op met in haar ene hand haar hutkoffer en in de andere een boek. Ze had enkel oog voor haar boek en struikelde daarom ook een aantal keer over haar eigen voeten. Tot ze tegen iemand aanliep. "Ugh." met een doffe bonk viel Naya op de stenen van het schoolplein. "Kun je niet uitkijken?" mompelde ze en nam haar boek op die in een plas water was gevallen.


    kindness is never a burden.

    Eeron Edward Night

    In mijn weerwolfen gedaante rende ik snel door het bos bij de school, ik had de moeite niet genomen om met een auto te komen, waarom zou ik ook als dit veel sneller ging? Net achter een paar boven bleef ik in het bos zitten. Eigelijk had ik totaal geen zin om naar school te moeten gaan.


    Don't be like the rest of them, darling

    |Wie wil Naya overlopen? XD |


    kindness is never a burden.

    Madeleine Price

    "Noah, zoek je eigen vrienden." Ik liep bij hem weg, kijkend of er al andere leerlingen waren. Er liep een donkerharig meisje net de deur door, met een koffer in haar hand. Ik liep naar haar toe. Ik merkte dat mijn hakken van Prada niet zo goed liepen.
    "Hi, ik ben Madeleine. Alles oke?" grijsde ik.


    If we burn, you burn with us. <3

    Francina Starks vampier
    Ik stond voor voor de poorten te kijken naar de indrukwekkende school, ik was zeker niet snel ergens van onder de indruk maar dit sloeg wel alles. Het leek niet eens op een school, meer op een of andere goed verzorgde inrichting. Met een ietwat onzekere tred liep ik door de poort mijn koffer achter me aanslepend, me opmakend voor een nieuw jaar op alweer een nieuwe school.

    Virgo Dules demon
    Ik maakte me los van het meisje waarmee ik nog wat zat te zoenen en stapte zonder een woord te zeggen tegen haar uit de auto en pakte mijn koffer. Ze keek me In de achteruitkijk spiegel raar aan. Tja, waarom zou ik gedag zeggen als ik niet eens haar naam wist? volgens mij was het mandy, of sandy. agh whatever. Ik gooide mijn eastpak over mijn schouder en liep naar de school.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 20:19 ]


    On wednesdays we wear black