• Hey !
    Het zit dus zo, woensdag is de 20e huwelijksverjaardag van mama en papa, en ik heb nog geen cadeau voor hun omdat ik niet weet wat ik voor hen moet kopen.
    Heeft iemand een idee wat ik voor hen zou kunnen kopen? En budget doet er niet toe.
    Mercitjes in ieder geval.
    xXx


    But love's a malady without cure

    Doe iets leuks, doe iets orgineels! Koop dingen, en meng het bij elkaar. Het hoeft niet zo moeilijk. Ik bedoel, doe paaseitjes van de Jamin in een mooi glas. Get my point ?

    Zeg gewoon, 'ik wens jullie nog veel geluk en mijn cadeau is; dat jullie der nog 20 jaar bij mogen doen' :')

    Nee, sorry, euhm, ik weet het eiig niet.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    tgoh, wat ik al vaak aan mijn ouders heb gegeven is zo een Bongo-bon, en tot zolang zij het blijven leuk vinden, blijf ik het kopen ^^

    tgoh, wat ik al vaak aan mijn ouders heb gegeven is zo een Bongo-bon, en tot zolang zij het blijven leuk vinden, blijf ik het kopen ^^

    Ja dat zou ik kunnen doen, het is gewoon ik wil iets waar ik toch een beetje geld aan besteed omdat een 20e huwelijksverjaardag is ook weer niet niets he If you know what I mean


    But love's a malady without cure

    (...)
    Ja dat zou ik kunnen doen, het is gewoon ik wil iets waar ik toch een beetje geld aan besteed omdat een 20e huwelijksverjaardag is ook weer niet niets he If you know what I mean

    wel, bij bongo-bonnen heb je toch verschillende prijscategoriëen? Stuur ze een weekendje weg ofzo, ben je nog is alleen thuis ^^

    Een bos bloemen in een mooie vaas. Of een foto van jou en je broetj(e) en/of zusj(e) als je die hebt. En anders van jou alleen. Laat je gewoon een portret foto maken bij de fotograaf en die doe je dan in een mooi lijstje. Zullen ze vast leuk vinden.


    Wie du mir, so ich dir.

    iets met een 'emotionele waarde' is wat ze meestal het liefst zien.
    misschien kun je gewoon iets kleins kopen en zelf iets maken? schilderij ofzo? of een gedicht?

    Een bos bloemen in een mooie vaas. Of een foto van jou en je broetj(e) en/of zusj(e) als je die hebt. En anders van jou alleen. Laat je gewoon een portret foto maken bij de fotograaf en die doe je dan in een mooi lijstje. Zullen ze vast leuk vinden.


    Zou geweldig zijn ^^
    x


    stay if I ever could, and pick up your pieces babe.