• nou, heel leuk, ik wil naar concert van de Jonas Brothers. Maar, kaartjes kan ik alleen maar vinden op 1 site voor 149 euro.
    op ticketservice staat niks, en mojo ook niet.
    zelfs op de ahoy site niet, terwijl ze daar 13 november komen?
    dus ik vroeg me af, is het concert niet nep?


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Ik kan het me haast niet voorstellen dat ze 8 maanden van te voren al kaartjes verkopen.
    En als het in Ahoy is, is het echt niet 149 euro, zeker niet als het JB is. Dan zal het eerder 36 of zo zijn.
    Fake.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik kan het me haast niet voorstellen dat ze 8 maanden van te vcren al kaartjes verkopen.
    En als het in Ahoy is, is het echt niet 149 euro, zeker niet als het JB is. Dan zal het eerder 36 of zo zijn.
    Fake.


    idd fake denk ik dan


    We can only learn to love by loving.

    jb kaartjes zijn wel echt, komen idd pas 13 november en kosten ongeveer 80 euro;)

    de grote sites komt het later pas te staan omdat het concert pas net bekend is


    Es ritables amics continuen sent..., <3

    Mijn oom weet ook van niks en ze weten de planing al van December! en op 13nov is er niks! En dat is op vrijdag de 13e ! Dus ik denk een goede grap


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

    Indeed, zelfs het festival M'era Luna was goedkoper =='


    No growth of the heart is ever a waste

    In de Hitkrant van deze week staat dat ze wel komen, maar dat de datum van de kaartverkoop nog niet bekend is.

    Dus, fake.


    Tears falling down because you break my heart...

    kijk op hun site bijv :)


    Bill Kaulitz is geil ^^.

    De concerten staan er nog niet op..
    Want het is nog niet voor heel europa bekend in welke concerthal ze gaan spelen..
    En vroeger kan dat niet, want bevoorbeeld in BE, weten ze dat nog niet..
    Heb even geduld, het is nog maar bijna arpril hoor, November is nog lang...


    everything you imagined, and more...

    Wachten tot het al wat langer bekend is... dan verkopen ze vast wel op meer plekken de kaartjes. volgens mij was dat pas ergens in mei ofzo. weet ik niet, ik ga niet.


    Als je maar een ananas hebt..

    Een vriendin van me, weet dat..
    Maar dat is alleen als je lid bent van Family Experence 'fzo..:X


    everything you imagined, and more...

    in België komen ze op 14 november en in de joepie staat ook dat ze komen maar dat prijs en waar enzoo nog niet bekend is, > <


    Some people make the world special just by being in it

    Is de kaartverkoop überhaupt al begonnen? Het is sowieso nep, zulke dure kaartjes.
    Maar zolang de verkoop nog niet is gestart, kan je ze volgens mij ook niet kopen.

    je kunt ze nog nie kopen..

    en je kunt ze krijgen op livenation..

    dat is de enige site volgens mij.. maar voor nederland zijn ze er nog niet


    Love is the movement <3

    Neej, jezus. Het staat ook op de Jonas Brothers myspace, en de kaartverkoop hoeft toch ook niet 8 maanden van tevoren te beginnen ofso. Heb geduld.


    You Touch My Tralalaa xD

    Eh, zoals gezegd, FAKE.
    Zelfs Pinkpop is goedkoper (alleen weekendkaartjes dan he :P)


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.