• Vinden jullie het belangrijk dat ze gespierd , of een beetje gespierd zijn?

    Edit : Ik en Mardukas hebben een kleine wedstrijd.Wie over een maand dus 16 April de grootste arm spieren heeft wint
    Ja, er komen foto's :Y)


    Niet geschoten is altijd mis..

    NEEEE
    Geen spieren.
    Misschien kracht. x'D Maar niet echt spieren spieren.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Een man moet spieren hebben als die zijn vriendin wilt beschermen, toch? (A)


    een man is van zich zelf al sterker dan een vrouw, je moet wel echte een bleke nerd zijn als je een meisje niet aankan :X ja tenzij zij getraind is^^
    Je hoeft daarvoor echt niet te trainen..
    -heeft een vader en broers-


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ik zou der ook niet zo uit willen zien. :P

    http://2.bp.blogspot.com/_rDNyQdDXib8/SPV2qXRp_MI/AAAAAAAADbY/hqH-p0WRkI0/s400/funny++muscle+pic_5.jpg

    Maar een klein beetje gespierd uitzien vind ik wel leuk. (A)


    One who knows nothing can understand nothing.

    Ik zou der ook niet zo uit willen zien. :P

    http://2.bp.blogspot.com/_rDNyQdDXib8/SPV2qXRp_MI/AAAAAAAADbY/hqH-p0WRkI0/s400/funny++muscle+pic_5.jpg

    Maar een klein beetje gespierd uitzien vind ik wel leuk. (A)


    omg, wat een creep! O.o


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    (...)

    een man is van zich zelf al sterker dan een vrouw, je moet wel echte een bleke nerd zijn als je een meisje niet aankan :X ja tenzij zij getraind is^^
    Je hoeft daarvoor echt niet te trainen..
    -heeft een vader en broers-


    Wat ik eigelijk bedoelde was *scary scene*:
    Je bent net naar de cinema geweest en gaat in het donker naar huis, en dan komen er opeens een paar rot mensen die je vriendin willen verkrachten ofzo. xD


    One who knows nothing can understand nothing.

    (...)

    Wat ik eigelijk bedoelde was *scary scene*:
    Je bent net naar de cinema geweest en gaat in het donker naar huis, en dan komen er opeens een paar rot mensen die je vriendin willen verkrachten ofzo. xD
    Hahahaha, dat zou erg zijn dan =/

    Je gaat eerst languit op je rug liggen op de een vlakke grond. Je spant je buikspieren op zodat je borstkas en alles wat daarboven ligt(nek, hoofd) van de grond komt. Je benen hef je ook op zodat je voeten ongeveer 15 tot 20 cm. van de grond komen. Je armen strek je uit zijdelings langs je lichaam. Je moet zorgen dat je rug plat op de grond ligt tot waar je borstspieren liggen. Anders gebruik je de buikspieren niet.


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)Hahahaha, dat zou erg zijn dan =/


    Precies, en daarom moet je er zoals hem: http://2.bp.blogspot.com/_rDNyQdDXib8/SPV2qXRp_MI/AAAAAAAADbY/hqH-p0WRkI0/s400/funny++muscle+pic_5.jpg

    uitzien, want he jaagt ze weg, en als ze het nog steeds proberen kill je ze in 1 klap. xD


    One who knows nothing can understand nothing.

    beetje is wel leuk, maar die hele gespierde vind ik lelijk :X
    -valt op slungels fzo^^-
    ik houd echt niet van die 'mooi boys'
    geef mij maar een lieve iets minder aantrekkelijke jongen ;]


    Idem (':
    x


    stay if I ever could, and pick up your pieces babe.

    Ik en Mardukas hebben een kleine wedstrijd.Wie over een maand dus 16 April de grootste arm spieren heeft wint
    Dan word er uiteraard foto's gepost ^^


    Niet geschoten is altijd mis..

    Nu even kijken hoeveel mensen ons gaan uitlachen. xD


    One who knows nothing can understand nothing.

    Nu even kijken hoeveel mensen ons gaan uitlachen. xD
    Mwhuahauhaua :Y)


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)

    Wat ik eigelijk bedoelde was *scary scene*:
    Je bent net naar de cinema geweest en gaat in het donker naar huis, en dan komen er opeens een paar rot mensen die je vriendin willen verkrachten ofzo. xD


    dan kan je je toch niet in je eentje tegen meerdere jongens verdedigen^^


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ik en Mardukas hebben een kleine wedstrijd.Wie over een maand dus 16 April de grootste arm spieren heeft wint
    Dan word er uiteraard foto's gepost ^^


    yeah right.. x]
    -lacht jullie uit- :P


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    bwah spieren? doesn't matter! Als hij maar lief is, enzo.:Y) Maar een lichte Sixpac is ook niet verkeerd!:$

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Een beetje is niet erg ofzo, maar als hij echt van die hele erge spieren heeft krijgt ie allemaal hobbels, dat is best eng.
    En btw, een jongen hoeft niet gespiert te zijn om mij te beschermen, ik kan ook wel voor mezelf opkomen.


    http://ciinderella-.tumblr.com/