• Vinden jullie het belangrijk dat ze gespierd , of een beetje gespierd zijn?

    Edit : Ik en Mardukas hebben een kleine wedstrijd.Wie over een maand dus 16 April de grootste arm spieren heeft wint
    Ja, er komen foto's :Y)


    Niet geschoten is altijd mis..

    Umm jongens?..ik wil niet zeiken hoor maar gespierd zijn is best wel slecht als je je vriendin wil beschermen...bedoel als je dan geslagen wordt (en een knal krijg je sowieso) komt tie op een spier veel pijnlijker aan dan op vet..dus da laagje is best wel handig als je da wil doen...xD zolang je er maar genoeg kracht onder hebt zitten..en je hoeft niet heel gespierd te zijn om mensen af te schrikken...bedoel ok ik heb redelijk brede schouders van nature maar de manier waarop ik me kleed (wijde zwarte broek met kettingen en spikes, een zwarte vest van een metalband, lange leren jas en legerboots) en de blik in me ogen dragen ook aardig bij aan me afschrik-factor...verder vinden meiden (zoals hier ook blijkt) het veel belangrijker da je lief voor ze bent...


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Mijn afschrik factor is mijn lengte :Y)


    One who knows nothing can understand nothing.

    Mijn afschrik factor is mijn lengte :Y)


    oja die was ik vergeten xD maar da heb ik ook (is iets van 1.90m) maar goed komt miss omda ik da al vanaf me 6de heb ofzo...ben altijd de langste van de klas geweest...:Y)


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Beetje, te veel vind ik niet aandtrekkelijk. Ik heb liever een jongen die lief voor me is.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik ben lief. (A)

    (en prettig gestoord maar dat doet er niet toe)


    One who knows nothing can understand nothing.

    Gespierd of niet gespierd als ie maar lief is en goed gitaar kan spelen n_n(een beetje gespierd is wel sexy, zoals yu of rom3o das sexy xD)
    maar die types van the gazette, zoals Ruki niet te gespierd das leuk, die zijn gewoon...geil 8D xD

    Hm. Te sterk is echt eng, en helemaal niets tot een bierbuik en meer is echt vies x_x een klein beetje mag wel 0=]


    Underdog, just look at the mess you made.

    proberen xjoey en mardukas meiden te krijgen hier ofzeuh? xD


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Lol, nee.
    Ik probeer nooit meiden via het internet te krijgen. xD (tenzij ze in mijn stad wonen :Y))


    One who knows nothing can understand nothing.

    braaf zo


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    braaf zo
    Als ik ze niet ken niet nee.


    Niet geschoten is altijd mis..

    Wat maakt mij het uit of een jongen spieren heeft of niet. Zolang hij maar een beetje zegmaar knap is. En mij met respect behandelt klaag ik niet.

    Dat vind ik ook. :Y)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Nee, spieren zijn eng.


    blame the bully.

    HAHAHAHAHAA X'D
    nu gaan we lachen.
    WILLEM. daarom zijn wij vrienden. heheheh. mee eens.
    Joey en Mardukas.. Horen jullie dan niet nu gewichten te liften.. of krijg je spieren van computeren?! x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Succes! :Y)


    Think before you act.