• Hallo ! .

    Ik word gek hier,waarom? Omdat een meisje van school mij beschuldigt dat ik haar stalk.Ze is naar haar docent gestapt.En gezegt dat ik haar stalk! terwijl ik dat verdomme niet ben! Krijg ik op me donder,en moet ik mijn mobiel laten Keuren.Weetje hoe kwaad ik was,Ik heb haar aangesproken.,Haalt ze iemand er bij,en gaan ze tegen me schelden op msn.Dan nog niets.,Gaat me ex een beetje ruzie uit lopen te lokken,Het is net alsof iedereen mij haat ofsoo,Ik zit de laatste keren al niet zo lekker in me vel vanwege problemen met famillie ensoow! ='[ Dan dit ook nog.Een Goede vriend van vroeger kraakt me al af,Ik weet niet wat ik fout doe. Iedereen maakt mij zo depri en boos,dat ik gwn wel iedereen wil meppen die in mijn weg staat! wat moet ik hier tegen doen? Ik wil weglopen,Verhuizen weet ik veeel.WEG VAN HIIER. IK WORD KNETTER KNETTER GEK!!! (huil)

    Help?x


    Sometimes it's best not to care.

    (...)


    Dankje, :$ Maar Hun vinden mij dus gothic,Of ik word uitgescholden voor emo. terwijl ik dat niet ben ofsoo! --' Ik snap die mensen niet, Maar het doet me pijn als iedereen zo tegen me doet!


    join the club van de Niet-emo's.. ==*
    roepen ze jou ook achterna van 'heey emo, moet je je niet snijden'? en daarbij haat ik HK en ik houd ik ook niet van TH^^ alsof het stoer is om mensen die wél zichzelf durven te zijn uitteschelden ==*


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    (...)

    Neei,dat is het niet.er valt nergens jaloers op te zijn met zo'n kutkop als die van my!


    Show a picture of yourself and I will judge! xD


    One who knows nothing can understand nothing.

    (...)

    Show a picture of yourself and I will judge! xD



    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=104217

    Schrik niet! ='[


    Sometimes it's best not to care.

    (...)

    join the club van de Niet-emo's.. ==*
    roepen ze jou ook achterna van 'heey emo, moet je je niet snijden'? en daarbij haat ik HK en ik houd ik ook niet van TH^^ alsof het stoer is om mensen die wél zichzelf durven te zijn uitteschelden ==*


    Ik houd ook wel van die style maar draag het niet omdat ik niet uit wil staan. xD


    One who knows nothing can understand nothing.

    (...)


    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=104217

    Schrik niet! ='[


    Je hebt mij laten schrikken! AAAHHHH

    Had niet verwacht dat je zo mooi was. xD


    One who knows nothing can understand nothing.

    (...)

    join the club van de Niet-emo's.. ==*
    roepen ze jou ook achterna van 'heey emo, moet je je niet snijden'? en daarbij haat ik HK en ik houd ik ook niet van TH^^ alsof het stoer is om mensen die wél zichzelf durven te zijn uitteschelden ==*


    Inderdaad,Als ik gwn in de pauze tegen de muur zit,Word ik al uigescholden voor Emo ! :S


    Sometimes it's best not to care.

    Schatjee,
    ik haat je niet, Van de mensjes hier op Quizlet, ben ik het, die het meeste van jouu houudd (A) geloof me :D
    && Anderss kom ik je redden, of je komt naar mij toee !!

    .Xx iloveyouu <333


    ' niks is wat het zijn moet '

    (...)

    Je hebt mij laten schrikken! AAAHHHH

    Had niet verwacht dat je zo mooi was. xD



    Niet liegen. Ö


    Sometimes it's best not to care.

    Schatjee,
    ik haat je niet, Van de mensjes hier op Quizlet, ben ik het, die het meeste van jouu houudd (A) geloof me :D
    && Anderss kom ik je redden, of je komt naar mij toee !!

    .Xx iloveyouu <333


    dankje schatje,En dat is makkelijk gezegt van kom hier maar naar toe,dat gaat niet zomaar! (huil)


    Sometimes it's best not to care.

    (...)


    Niet liegen. Ö


    Ik lieg niet. xD

    Je bent mooier dan de meeste meisjes die ik ken :X


    One who knows nothing can understand nothing.

    (...)

    dankje schatje,En dat is makkelijk gezegt van kom hier maar naar toe,dat gaat niet zomaar! (huil)




    dan kom ik je halen


    ' niks is wat het zijn moet '

    (...)

    Ik lieg niet. xD

    Je bent mooier dan de meeste meisjes die ik ken :X


    Hmm,ik geloof het niet ='[ I'm soo sorry,Ik weet niet meer wat ik moet geloven!


    Sometimes it's best not to care.

    (...)

    Hmm,ik geloof het niet ='[ I'm soo sorry,Ik weet niet meer wat ik moet geloven!


    Ik ben meer te vertrouwen dan die kinderen op jou school. :P


    One who knows nothing can understand nothing.

    (...)

    Ik ben meer te vertrouwen dan die kinderen op jou school. :P


    Dat geloof ik dan nog wel ! ^^


    Bedankt., :$

    x


    Sometimes it's best not to care.

    Gsus wat een lafbekken. Iemand online uit schelden. Dapper hoor. Stoer. Ik zou overigens wel die mobiel laten keuren want dan zul je zien dat je zwart op wit bewijs hebt dat jij dat niet was. Kun je lekker je tong naar die blaaskaken uitsteken.


    No growth of the heart is ever a waste