• Hoi.
    Ja ik ga nu een keer zeuren.
    Nee het gaat niet over dat TH te lang niets van zich laat horen zoals iedereen.
    Ik ben het zat dat..

    ..ik niet geaccepteerd word hoe ik ben. (als Tokiohotelfan dus.)
    ..iedereen negatief praat over TH. (op mijn school enzo.)
    ..ik mijn posters niet meer kan ophangen in mijn kamer omdat dan mensen erachter komen dat ik nog fan ben.(en ik mis die posters zo.)
    ..dat ik altijd loop te zeiken ><'


    Wat ik eigelijk wil zeggen / vragen is.
    Hoe kan ik weer mezelf zijn, en tochmijn vrienden blijven houden?
    En aan gezeik van; als ze weg gaan izjn het niet je echte vrienden.
    Daar heb ik niks aan. dat snap ik zelf ook wel.
    sorry als deze topic boos lijkt xd
    maar ik mis mn ouwe ik gewoon ;[

    kuss


    you are no greatest love but disappointment in my life

    Hmm, mij plaagden ze in het begin van vorig schooljaar. Mijn klas en vriendinnen. Maar niet echt pesten, gewoon grappende opmerkingen over Tokio Hotel enzo. Mij kon het niet schelen, nog steeds niet. :'D
    Dat weet ook iedereen, dus doen ze geen moeite, ze accepteren het bij mij. ^^


    'tzelfde bij mij ^^ ,en ze bekijken mij daarom ook niet anders fzo, gewoon soms als tokiohotel aan bod komt dan worden er wel eens grapjes over gemaakt, maar ze weten dat het mij niets doet en maken natuurlijk ook geen kwetsende opmerkingen ofzo. het is gwoon om te lachen ='D maar hang dan bijv. 1 poster op fzo ^^ hiermee doe je niemand kwaad ^^ en als ze daar nog niet eens tegenkunnen ... screw them.

    Laat ze, het is jouw keuze! Tg is 't geen gezijk; Doe wa ge wil, als ze u nii accepteren zoals ge zijt en willen nix meer me u te maken ebben, zijn ze zo van dii massas slechte vrienden. Zo'n mensen da j nii kunt vertrouwen.Ö Be Yourself!! Alles zal beter gaan. x]


    If music be the food of love, play on!

    Ik ben het zat dat iedereen hierover gaat zeiken. Like negeren. En ga niet van die praat verkopen van: Weetje hoe moeilijk?! Ik doe het al zo'n zes jaar iedereen negeren die iets tegen mijn stijl, muziekstijl, kledingstijl etc hebben. Wát kan mij dat nou ene fuck schelen wat hun over mij denken. Ik ben ik en ik ga voor niemand, ik herhaal niemand veranderen!
    Damn mensen, get over it! Serieus, wát care jij erom dat iemand iets tegen jou heeft? Als je vrienden hebben die je accepteren om wie je bent dan negeer je toch gewoon al die mensen die je niet kunnen hebben om wie je bent.

    Je bent toch wie je bent, ik word weleens gepest ofzo dat het stomme muziek is. Maar jij vindt het toch leuk, jij vindt het belangrijk (intressant) Over je kamer je moet gewoon niet te veel mensen op je kamer laten komen, en trouwens jou kamer is jouw terrein, je mag er mee doen wat je wilt. Er zijn natuurlijk wel grenzen, maar als je je er niet goed bij voelt moet je het natuurlijk niet doen. Je moet gewoon een paar keer goed praten met je vrienden, ik praat bijna nooit met mijn vrienden over tokio hotel omdat hun het toch niet interessant vinden, ik doe dat hier of met andere fans die ik ken en in de buurt wonen. En je vrienden maken er een te groot probleem van als ze je verlaten, het is maar muziek iets wat je leuk vindt. Daar heeft iedereen wel verschillen in. De een vindt bills nieuwe haar fantastisch. De andere niet. Het zijn meningen die soms hard zijn. Die je niet waardeert. Maar ze zijn er wel. Zorg gewoon dat je met die mensen gewoon er wat minder over praat!