• Heyhey,

    Enkele jaren geleden, heb ik een film gezien die ik nu graag nog een keertje wil zien.
    Ik weet nog dat het een soort western was, maar niet echt realistisch.
    In het verhaal komt er een jongeman een dorpje binnen en merkt hij dat de inwoners van dat dorpje erg vreemd doen.
    Hij weet nog niet wat er juist aan de hand is, maar naarmate de film vordert, merkt hij dat de vrouw die hij leuk vindt, een rode striem op haar hals heeft.
    Zo eentje dat je krijgt als je wordt opgehangen...Hij komt er dus achter dat de mensen uit het dorpje geen mensen, maar geesten zijn.
    Het is dus eigenlijk een soort spookstadje waar alle zielen zitten gevangen of zo.

    Weet iemand welke film ik bedoel?
    Het is echt een tijd geleden dat ik de film heb gezien, het is dus geen recente.
    Maar ik kan de titel echt niet vinden.
    Alvast bedankt. ^^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nu wil ik hem ook zien.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Ghost Town?


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Sketches schreef:
    Nu wil ik hem ook zien.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Klinkt tof, mijn topics. Ik wil wel weten welke dit is :'D

    Sketches schreef:
    Nu wil ik hem ook zien.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Usha schreef:
    Klinkt tof, mijn topics. Ik wil wel weten welke dit is :'D

    Het doet me ook een beetje denken aan Sleepy Hollow wat ik een leuke film vond o.a. omdat Johnny Depp. Maar heel lang geleden dat ik hem heb gezien dus weet niet meer precies waar die over gaat maar was wel iets met een geest geloof ik.

    Atlantica schreef:
    Het doet me ook een beetje denken aan Sleepy Hollow wat ik een leuke film vond o.a. omdat Johnny Depp. Maar heel lang geleden dat ik hem heb gezien dus weet niet meer precies waar die over gaat maar was wel iets met een geest geloof ik.

    Nein, het is geen Sleepy Hollow.
    Hm ik ben gaan kijken maar ik kan het niet echt vinden...

    Atlantica schreef:
    Het doet me ook een beetje denken aan Sleepy Hollow wat ik een leuke film vond o.a. omdat Johnny Depp. Maar heel lang geleden dat ik hem heb gezien dus weet niet meer precies waar die over gaat maar was wel iets met een geest geloof ik.

    Nee, het is geen film met Johnny Depp.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Lacey schreef:
    Ghost Town?

    Ik heb er enkele gevonden onder die titel, maar geen één van hen is het.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik ben nog steeds aan het zoeken, maar ik denk dat ik deze film niet ga vinden.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Phantom Town maybe? Ik heb echt werkelijk geen idee tbh :')


    Everything is illuminated by the light of our past.