• Ik stop tijdelijk met Quizlet. Ik heb de tijd nodig om alles op een rijtje te krijgen. Dat gaat gewoon niet als ik hier op Q blijf rondhangen.
    Ik zal af en toe nog wel online zijn om pb's & gb's te beantwoorden, maar verder niet.
    De mensen die mijn serie lezen zullen dus ook even moeten wachten.
    Als je me te erg mist kom je mn msn maar vragen.

    tot over een tijdje. (:

    Waarom, Ö
    Dat is niet gezellíg Ö

    xx.


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    Doei Jalissa.
    Succes.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Jalissaheeeiiid =[
    Met wie op Quizlet moet ik dan praten over ons koeienvlaaienrestaurant?! ;o


    The economy is suffering, let it DIE!

    Doeeei.
    Take your time.
    Succes met alles. ^^

    whihoe, de zoveelste. -niet op jou gemunt-,
    maar ik bedoel, veel gaat het niet uitmaken als je met Q stopt, of tijdelijk stopt denk ik dan. (A)


    Some people make the world special just by being in it

    Ok. Neem je tijd en succes ermee. Bye <'3


    A. ikmisje.

    doei [/sorry,ikbeneenbeetjedroog]


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    whihoe, de zoveelste. -niet op jou gemunt-,
    maar ik bedoel, veel gaat het niet uitmaken als je met Q stopt, of tijdelijk stopt denk ik dan. (A)
    waarom heb jij gelijk? ;o


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    whihoe, de zoveelste. -niet op jou gemunt-,
    maar ik bedoel, veel gaat het niet uitmaken als je met Q stopt, of tijdelijk stopt denk ik dan. (A)

    Misschien lijkt het zo maar als jij je kut voelt en iedereen is ontzettend vrolijk helpt dat niet bepaald mee. Als iedereen constant over problemen en alles praat helpt dat ook niet bepaald mee.
    Buiten dat weet je niet wat er aan de hand is dus is het nogal raar als je daar dan meteen over oordeeld.

    (...)
    Misschien lijkt het zo maar als jij je kut voelt en iedereen is ontzettend vrolijk helpt dat niet bepaald mee. Als iedereen constant over problemen en alles praat helpt dat ook niet bepaald mee.
    Buiten dat weet je niet wat er aan de hand is dus is het nogal raar als je daar dan meteen over oordeeld.

    Sorry hoor, ik zwijg wel, want anders krijg ik wéér ruzie. Het was echt niet op jou gemunt.(A)


    Some people make the world special just by being in it

    Tot ooit ? ö


    None but ourselves can free our minds.

    Veel succes ermee en tot gauw. (: