• Nou mijn snoepert Kimmsy gaat dus aankomende week van school en ik wil dat echt niet want die nerd gaat Havo doen en nu heb ik verlatings angs :(:(:(



    MEEEEEEHHHHHH kimmy toeeeee blijf *smeek ookal weet dat het toch niet gaat werken*

    en mn andere vriendin gaat volgendjaar van school omdat ze in het 4e jaar zit....

    xx


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    schattie we overleven het wel,
    we gaan gwn verder met ons liedje dan hebbe we sowiso nog heletijd werk aan dus ik zie jullie vast nogwel vaak, en we gaan iedere 2 maande gwn slaappartijtje houde ofzo

    *geeft mega hugg*


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    *geeft mega hug terug*

    maar toch wil ik niet dat je al zo snel gaat :(


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    arm ding.
    vriend van mij gaat verhuizen naar canada over n paar maanden. daar word je ook erg vrolijk van.


    The economy is suffering, let it DIE!

    heb je niet meer vriendinnen dan :X


    ' niks is wat het zijn moet '

    Uch wat maakt het uit? Vroeg of laat scheiden álle mensen van hun oude vrienden en maken ze sowieso nieuwe vrienden >,< -Sorry voor mij kutantwoorden*

    Je maakt heus wel andere vriendinnen ,
    en je kan nog contact houdn é
    niet dat ze dood iis fzoo é

    X


    Jullie zullen altyd by ons blyven x

    ik zit ook niet meer bij mijn vriendinnen, maar we zijn nog wel heel vaak, en zijn nog steeds beste vriendinnen.
    Tip: Ga naast elkaar veel sms'sen, bellen, hyves, mailen ed. ook veel bij elkaar op bezoek, want dat versterkt de band toch meer dan een e-mail:)


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    heb je niet meer vriendinnen dan :X

    Sorry hoor, maar dat is net alsof je dan zoiets hebt van: een vriendin weg? I don't care, ik heb er zat.
    En dat is géén échte vriendschap.


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?