• Ja, lieve mensen, ik ga naar Pinkpop. Samen met Silke. We gaan alleen de maandag, want de line-up van de zaterdag en de zondag suckt hard, héél hard.
    Germ, ik heb er zin in ^^
    Anyway; zijn er nog meer mensen die naar Pinkpop gaan en enig idee hebben hoe je er het beste kunt komen?
    x.


    Bored.

    Pinkpop; was dat in BE of NL?
    Anyway, ik ga niet. Mag toch niet, doe geneens nog moeite om het nog te vragen.

    Ik ging er ook misschien heen. Totdat me vader van gedachte veranderde.
    Maar, het is dat altijd héél druk. (Het is dicht bij mij in de buurt). Volgens mij is er niet zo'n hele geweldige treinverbinding daar. Ik zou het niet weten. Ofja, als het mocht, dan nodigde ik iedereen uit om 2 daagjes van te voren bij mij in huis te komen ;p

    Oew, idd, maandag komen de leuke bands.
    Mja, ik ga al naar Graspop. :3


    blame the bully.

    Damn, ik zou maandag graag willen echt geweldige bands! En zaterdag komt You met at six en die zijn wel chill maar maar cools komt niet. Ik kijk wel even eigenlijk.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Vervoer:
    http://www.pinkpop.nl/page.php?pagID=462


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik ga ook op de maandag^^ Ik woon best wel kortbij dusja met het vervoer is voor mij geen probleem, maarja verder zou ik dat niet echt weten. Nja succes met je vervoer :']


    Live is al work of art, you got to paint it colorful

    ik vind de hele line up over het algemeen tegenvallen. ik ga naar graspop. die line up is vet goed =D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ik wil op Maandag! mar k mag niet ><' En The Kooks komen! en die moet ik gewoon zien! pff, ik ga weer een zeuren haha. x'D


    PINKPOP WAS SUPER=D

    ik vind de hele line up over het algemeen tegenvallen. ik ga naar graspop. die line up is vet goed =D

    ik vind deze line up eigenlijk best goed meevallen x'D
    Die van graspop heb ik nog niet bekeken x'D
    Maar 'k ga toch niet.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik kan niet gaan, is te ver. :'D
    Maar de artiesten van maandag zijn te leuk. Ö
    Me wanne go. ><

    Ik wil naar Pinkpop. Mag niet. Redes: Te ver & te duur =']
    enn., op de myspace van You Me At Six stond dat ze zouden komen, op de website van pinkpop staat helemaal niets x_x sckrs.

    Die artiesten van Maandag zijn echt waanzinnig! ik ga stiekem o-o'


    Underdog, just look at the mess you made.

    ik vind de hele line up over het algemeen tegenvallen. ik ga naar graspop. die line up is vet goed =D


    fackit, ik moet ook naar Graspop x_x


    Underdog, just look at the mess you made.

    Ik wil naar Pinkpop. Mag niet. Redes: Te ver & te duur =']
    enn., op de myspace van You Me At Six stond dat ze zouden komen, op de website van pinkpop staat helemaal niets x_x sckrs.

    Die artiesten van Maandag zijn echt waanzinnig! ik ga stiekem o-o'

    Ze staan wel op het programma, bij de zondag, helemaal als laatste.
    :Y)


    Bored.

    (...)

    fackit, ik moet ook naar Graspop x_x

    Ga dan x'D Lawl.


    The economy is suffering, let it DIE!